Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 527 ggr
MonicaLagerquist
0

Lördag 12/6

God Morgon

Jaha vad ska man ha på sig idag.Hade räknat med en varm sommardag när vi ska på dop och inte regn och en massa blåst.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0

God morgon!

Nyduschad och förbereder mig för dagens "cykelrace".

Det är denna helgen i juni varje år i vårt samhälle och det innebär att alla klär ut sig, cyklar en slinga och super sig hänsynslöst fulla. Kul va?

I år ska jag ta det lugnt med drickat men roligt ska det bli. Jag ska vara ugly betty! ;)

Får lägga upp en bild här sedan på min outfit, det värsta är att alla tycker att jag är fasligt lik… hahahaha!

Ha en bra dag!

[Wiveka]
0

God förmiddag!

Har precis haft kattungespekulanter här. Och en av hankattungarna flyttar till Arboga till två honkatter och förväntas göra sitt jobb när han blir äldreSkrattande

Ha en skön dag, trots att vi här i Stockholm har mulet och rejält blåsigt!

Trollhassel
0

God dag! Ska strax hämta tvätten i tvättstugan. Hoppas den är torr, för vår tvättstuga kan man aldrig lita på. Vore skönt att slippa hänga upp hundra små bodys i hela lägenheten.

Saknar Twiggie. Känns som att hon är lite för långt borta för att tvillinghjärtat ska hålla ihop. Jaja, hon har det bra i alla fall. Gråter

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Leffe
0

Hemma från sjukhuset. Har skrivit en artikel på Hälsa iFokus resp Rörelsehinder iFokus om sjukdomen som drabbat mig.

Nu är det snart fotboll som gäller.

Sköt om er

MonicaLagerquist
0

Skönt att du är hemma igen.Har tänkt en massa på dig.KRAM.

Stolt ägare till tre La permer

RacerDonnans
0

#4 Så skönt att du är hemma. Kram.
Här har varit en tokhektisk dag, men så rolig.

Vi har haft sista föreställningen av Pilgrimsspelet under Pilgrimstad marknad. Därefter följde vänner och familj med hem på middag och minikalas för våra två tjejer som nyss fyllt år.
Är nu trött och nöjd!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.