Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 453 ggr
MonicaLagerquist
0

God Förmiddag 10/6

Här är det full fart.Pizzadegen står på jäsning och efter maten blir det syrummet.

Stolt ägare till tre La permer

Dolleminas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag känns det som om jag skulle behövt klona mig igen…Flört

Ska städa, tvätta, packa och förbereda för utställningen till Skellefteå+nån semesterdag där uppe med ungar och katter…

Sen i eftermiddag har jag dessutom APT med chefen inne i stan och senare ska jag och dottern vara hos frisören för en välbehövlig klippning Flört

Imorgon är det avlsutningar för alla ungar i kyrkan och sen bär det uppöver efteråt hoppas jag, med en liten omsväng mot Husum… det ska också hinnas med..

Och vad gör jag här?? sånt har jag defintitivt inte tid tillObestämd… men jag GÖR mig tid Tungan uteGlad

Tack Cherish för denna underbara bild på Z från Östersund Glad

Eine
0

God eftermiddag.Snart är jag ikapp mig själv.Har verkligen sovit och sovit efter den korta men intensiva resan till Bryssel , helt utan sömn natten innan.Och i morgon är det fredag igen.Hur många finns det??Eller är det veckorna som rasslar iväg så förfärligt fort..Förvånad

Ta hand om er.

#1 GullhönanKyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Heaven1
0

Vankar av och ann, fram och tillbaka.

Blir nog kattungar när som helst här hemma.

Ha en trevlig kväll alla..

MonicaLagerquist
0

Spännande Hoppas på lagom många friska kattungar och en lätt förlossning.(själv är jag på rymmen från syrummet.Men jag har i alla fall klippt till allt till dina burskynken och har börjat sytt.)

MonicaLagerquist
0

Hur har det gått?

Eine
0

#5 ..inget än..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora