Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 506 ggr
EvaG
0

God morgon 8/6

God morgon. Här är det rergnigt, men jag ska ändå sova. Ha en bra dag nu allihopa.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
0

God morgon! Jag packar väskor, fixar och grejar med ditten och datten och förbereder mig för resan till Atlanta. Åker imorgon bitti och borde verkligen fundera på att leta reda på alla viktiga saker som inte får glömas (typ pass etc)

Ha en trevlig dag och ta hand om er!

# 0 God natt! Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Wiveka]
0

God morgon!

Sista förberedelserna inför Toves student imorgon. Ikväll kommer släktingar från Gotland så dagen innehåller nog mest städningFlört

Sedan flyttar katterna (7st) och jag in till mina föräldrar i 3 dagar för att lämna plats åt gästerna.

Ha en härlig dag!!

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Ont i  mitt stackars öga så idag blir det en tur in till sjukhuset.Före det blir det väl pillerknapring och tummhållning för Eine.

Stolt ägare till tre La permer

Trollhassel
0

#1 Åh, jag vill också åka! Hade verkligen behövt en semester, men vila får jag göra när jag är pensionär. Nu han jag ju inte skicka med pengar till barnkläder!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MyTwiggs
0

# 4 Du kan glädja dig med att det nog inte blir så mycket vila för mig heller Flört Vi får ta en resa tillsammans någon gång!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Trollhassel
0

#5 Ja, det får vi göra :) Du, jag och lillan.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Eine
0

Tack Monica,det hjälpte med tumhållning från dig! Och gud så skönt att vara hemma igen.Nu blir det inga resor förrän i juli och oktober,och det räcker bra.Jag avskyr jättestora flygplatser,svullna ben och att bara gå och gå innan man kommer ut från eländet.Det borde  finnas enbart små flygplatser.Bryssel Airport verka vara lika olidligt stor som Schiphol.Men det är väldigt trevlig personal där..Glad

Hoppas ditt öga är bättre?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora