Andromeda 4,5 månader
Usch vad tiden går fort.. Alla bäsar utom en utflyttade redan i början av Maj.. Meda är en cool tjej med massor med bus och påhitt! otroligt kelen och HUNGRIG! :) Så fort man går in i köket så skriker hon efter mat (hon har nog ärvt det av far sin :) ) Och det är inte torrfodret hon vill ha.. det finns tilgängligt hela tiden.. Hon ska ha BARf, kyckling klubbor, hjärtan och BARF som jag köper i färdiga korvar av kalkon/kyckling..
Härligt med en misse med aptit, när man har haft Gammel Sture som BARA äter torrfoder.. rynkar på näsan för allt annat (även nu när jag portionerar maten till honom för att få ned honom i vikt)
Här kommer lite bilder från slutet av Maj, då Meda är 4,5 mån ca..
Meda helcool på utst SNRf sista maj..
Meda med Mamma Kyra på balkongen
Lite Bonusbilder på Räkan aka Pixie Fay Astaldo.. bror till Meda som också var på SNRF.. Han gjorde bra ifrån sig och blev DB på lördagen, och DB och bästa ungdjur korthår på Söndagen. Jätte fin! Och en stoltare matte kan man nog inte finna!! Sara gick runt och LÖS hela dagarna på utställningen.. till och med så garvade rävar inom uts. kom fram och sa till henne att det var så härligt att se henne där, oavsett om hon nominerades eller åkte ut så sken hon av stolthet 
Räkan igen.. Domare Marina Litvina gör grundoig genomgång!
Meda har jättefin öronplacering,det har jag alltid sagt.Och fin päls,det är noterat!
Och grattis till fina brorsans eskapader!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Tackar!
sötnos!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Hon är en fin tjej hon. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Söt liten tiger