Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 654 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 7 juni 2010!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har hämtat oss efter helgens utställningsstrapatser och nu är det mycket att göra må jag säga! Förberedelser inför en lång resa och en hel del annat pyssel med katter och kattungar.

Ha en fin dag!

Här är Chilly, 3 veckor idag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Lite tung i skallen idag.Vi hamnade hos grannen igår och de hade en vindunk som uppenbarligen behövde tömmas.Vilket vi då hjälpte till med.Man måste ju ställa upp och hjälpa till eller  hur?

Jag borde fundera ut vad vi ska ha med oss och på oss när vi ska på barndop till helgen.

Stolt ägare till tre La permer

Mona22
0

Ledig idag. Tur är det, man är helt slut i kroppen efter helgens alla påhitt.

Avots
0

God förmiddag!

Trött efter en kurshelg, men det var det värt!

Skall nog vila i dag, men borde få till lite städning också.

Eine
0

God förmiddag.Här planeras och kollas ,om och om igen.I morgon blir det Bryssel hela dagen.En katt dit,två katter hem.Det behövs inte mycket fantasi för att se hur mycket som kan hända i alla instanser.Har iaf anmält införsel av katter via Arlanda i morgon kväll,påmint uppfödarna om avmaskningar och pass.Fick veta att en av katterna kommer att skita i burenTyst(ursäkta språket..)för det gör hon alltid på resa.SUCK..och henne ska jag ha i kabinen..Om någon vän här har en tumme ledig en stund under morgondagen,håll den gärna för oss!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Passar på och syr idag så kan jag hålla alla tummar jag har för dig imorgon.Pysslar med det som du beställt.

Du får se till att ha minst ett extra byte till transportburen.Plaskasse att kasta det i och våtservetter till dina händer.När jag har varit på resor med bajskatter brukar jag nyttja handikaptoaletterns på buss ,tåg stationer och även på flygplatser.Där är lite mer plats och katten/erna kan få komma ut en liten stund.Lite kattsand i en plastpåse som man viker ner kanterna på brukar få duga som toalåda.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

#4 Tack vännen,jag ska ha alla dina tips i åtanke.Ska även lägga några några blad från en dagstidning i botten(bara att vika och kasta om det inte är bläh-löst..)Tänk om hon skiter när vi flyger och jag ska tränga mig fram till och in i lilla flygtoanFörvånad.Jag berättar allt när vi ses eller ringer.

jag har också pysslat med din beställningFlört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
0

Måndag och Jobb.. ska till tandläkaren och laga lite tänder.. gamla lagningar som går sönder… Nog för att amalgam inte är så nyttigt.. Men de lagningarna håler i alla fall.. de i plast och porslin jag har går bara sönder.. :(

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Dolleminas
0

Tittar in och konstaterar att det är lika bra jag säger gokväll…

Har jobbat idag efter att ha kommit hem från Örebro imorse vid 4… så nu börjar det bli segt med tanke på att man varit igång sen igår morse vid 4.30 och bara haft en riktig timmes sömn… blir en tidig kväll idag hoppas jag eftersom jag börjar vid 7 imorgon med…

RacerDonnans
0

#8 Sov gott!
Har jobbat med Pilgrimsspelet fram till 3.00 inatt och sen hela dagen idag. Har fortfarande en del kvar att göra så jag måste nog fortsätta med det.
Vi har föreställning onsdag, torsdag och lördag.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.