Morgon 4 Juni!
Sitter här och fikar morgon… snart är det dags att fixa lite, först på agendan är ett möte med chefen inne i stan, sen blir det tandläkaren också in i stan…
Sen blir vägen lite mer norrut, närmare bestämt till Husum och hämta upp en trevlig forumist och resekompanjon
innan det bär väg söderut mot Örebro..
Ha en trevlig fredag!!
Ok, visst får man visa lite naket här med? 
God morgon! Här är det jobb som står främst på agendan, efter det mataffären, sedan picnic på stranden och till sist dyker väl Rickard upp och vi ska titta på talangfinalen.
Det kan bli en bra dag, och jag måste också packa inför NERK 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Packar det sista i väntan på att bli upphämtad av #0. Sen bär det av till Örebro för en trevlig helg på utställning! Ha det gott alla!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Hutter hutter.Nordan blåste på oss och solen lyste med sin frånvaro.Nu är vi redigt igenomblåsta och iskalla.Jag som hade tänkt att få inviga min nya bikini men det var tjocktröja som gällde idag.
Stolt ägare till tre La permer
#5 Så det blev en kort tur med andra ord.Du får inviga bikinin senare då
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

precis kommit från jobbet. Ska göra premiär badtur ikväll om man inte fryser bort.
Sedan så sitter man och väntar på glada nyheter.De kommer nog vilken dag som helst
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Här är det 16 grader varmt i vattnet.Det kallar jag inte för badvarmt.
Här är det badvarmt för den som inte är så kinkig
Vi har solat, badat och haft picknick 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#8 12 grader har jag badat i men det var KALLT. Så allt över det är bra
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#7 ..kompisar
!

Jag har badat i 4 gradígt vatten men det var när jag var ung och galen.Vi fjällvandrade och badade i en fjällbäck.
#12 jag har också badat i fjällbäck som 16-åring.Inte var det varmt
men jag kände pressen från min bror som alltid är tuff och badar kallt..det var bara att bita ihop.