Chokladbit letar hem!!
Här är en nytagen bild av vår chokladbit Jazzige Topaz som nyss leveransklar nu letar eget hem.
Här ligger han och myser tillsammans med vår keeper Juvel Citrine.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Ja du Ingela du vet att han har mitt hjärta iaf <3<3

Önskar att jag kunde.
Stolt ägare till tre La permer
Gillar choklad
Håller med de övriga, en riktigt läckerbit! 

Vilken härlig goding!
Så fina ögon kissen har. Milda och snälla! Jättesöt är katten och jag hoppas att han får ett riktigt trevligt hem.
*** Qui vivrqa verra ***
Jättefin liten kille. Har du fler kort att visa?

Tack alla!!
#7 Javisst är han, jo nog har jag några fler bilder, men har varit i Umeå och pluggat några dagar. Skall fixa fram några fler och bättre, tog den nyaste som var någorlunda ok även om den var lite suddig.
Alltså vad många fina kissar man får se på senna sajt, vilka färger och vackra, smidiga och eleganta kissar :)
Mycket fin färg choklad…lycka till!

Blev så glad idag. Topaz fick domarens Cornish pris på utställning idag med motiveringen att han var den bästa Cornish han dömde idag. Tyvärr förlorade han NOM på mållinjen mot en fin Somali, men att få detta pris med den motiveringen kändes ännu bättre än en NOM.

Jag kände att Topaz fått det perfekta hemmet, tyvärr kom han tillbaka efter någon dag pga allergi i familjen. De är så olyckliga och hade totalt förälskat sig i grabben direkt. Han är en sån som säljer in sig på några minuter.
Nu hoppas jag en lika bra intresserad dyker upp. Vill eventuellt försöka sätta honom på halvfoder för att få möjlighet att ta en parning efter honom om det går bra att hålla honom fertil om det är av intresse för nya ägaren/ägarna.
Hans syster Amy svartsilverspotted är också fortfarande till salu. Hon säljs enbart till sällskap. Fler bilder finns på båda.

Bilden tagen förra veckan, nu har rexingen börjat komma ytterligare.

Lycka till med att hitta rätt hem till fina chokladgrabben och till syrran!
Åh gosepojken <3<3<3, så synd när man väl hitar hem till dem som känns så bra…

#14 Javisst är det så. Det kändes så bra.
De är båda anmälda till Norge första helgen i Juli så jag skall "kasta ut" en annons där och hoppas hitta bra hem, så nu inväntar jag bara resan dit.

#14 Javisst är det så. Det kändes så bra.
De är båda anmälda till Norge första helgen i Juli så jag skall "kasta ut" en annons där och hoppas hitta bra hem, så nu inväntar jag bara resan dit.
#16 Det kommer en riktigt ett bra erbjudande snart,vänta sa du se.Katten är så fin och bra stamtavla har han.Visst kan han även gå till avel? Då finns ju fler möjligheter ..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora