God morgon 2007-02-19
God morgon. Måndagmorgon igen. En hel arbetsvecka väntar och kallt ska det visst bli också. Kan det bli"bättre". Men sköt er ändå nu idag
God morgon. Vilken härlig morgon. Grabben ska till skolan igen och lillflickan harslutat hosta. Underbart. Själv ska jag också försöka bli av med hostan. Ha en bra dag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Men vad bra att barnen är friska igen. men krya på dig också
God morgon. Vad bra att dina barn blivit friska Gittan. Själv börjar mitt arbetsskift i kväll igen. Men det har varit skönt med ledigheten. Ha en jättebra dag.
God morgon! Usch för måndagar! Jag som skulle gå upp extra tidigt idag, men jag låg hellre kvar en stund extra i sängen. Findus var ju såååå himla gosig och ville inte flytta på sig!
Skönt att höra att ni har piggnat på er igen Gittan!
Ha en bra dag!
God morgon. Gittan: Det var på tiden att hostan flyttade, i alla fall det mesta av den. Det är jobbigt när barnen är sjuka.
Vi har sportlov i Uppsala.Här snöar det, och katterna vill inte ut på balkongen. Ta hand om er, alla!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
gog middag alla! Idag blir det lägga upp nya saker på Tradera att sälja och gå med hunden i slasket…bara lite snö kvar nu.
Ha en bra dag alla! 

God eftermiddag får jag säga. Här hemma sitter katterna och jag och slappar i soffan.I morse kvittrade fåglarna vårsånger, så hoppas,hoppas att den snart är här.
God kväll. Jaha. då är det dags för mej att ge mej iväg till arbetet
Vi har ätit kladdkaka ikväll! *mums*

Åh! Det ska jag nog ta och göra nu. Det går ju så fort i micron!!
Vad är en kladdkaka?

Nu hoppas jag att du skojar, Leffe!?
Kladdkaka är det godaste som finns att äta! Choklad! Sött! Kladdigt! Allt man vill ha när man är riktigt sötsugen!!
Aha sånt jag absolut inte ska äta enlig min härtdietist och min sockerdietist
Ojdå Leffe, då är kladdkaka inget för dig… det är bara en massa choklad, socker och smör…. Gott gott!

Nej, det är nog sunt att inte äta det… Kladdkaka innehåller nog allt man inte ska äta enligt alla "dieter" som finns…
Men, så länge man inte har några hälsobesvär, så anser jag att man ska äta det man tycker om och blir glad av. Givetvis efter sunt förnuft! Dvs. inte en kladdkaka om dagen, som min sambo gärna skulle sätta i sig om jag inte säger nej…
Ska nog gå och ta en bit till snart… 

Men jag kom på en sak… Mörk choklad är ju hälsosamt! Leffe, fråga dina dietister vad de säger om mörk choklad! Det är ju så himla gott!
Jag äter också det som är gott så ibland tänker jag på vad jag fått för direktiv och säger för mig själv. "Tusan det glömde jag"
*hänger på* Ja, jag vet att mörk choklad är bra för hjärtat!

Nej, nu ska jag vara stark! Ingen kladdkaka för mig idag! Ska hämta lite torkade äppelringar och aprikoser…
Beundrar din karaktär La_Joz! Men jag ska bara… äta upp den här biten också!

Jag brukar inte vara så star när det gäller sötsaker… Tyvärr.. Det värsta är när min sambo och jag båda blir sötsugna. Då är vi inte starka och säger nej, utan då peppar vi nästan varandra att vi verkligen är värda lite godis. Så mycket för den karaktären…
Nu är det dags att natta! Sov gott!

Jag säger samma sak! God natt mina vänner! Jag ska krypa ner i sängen med två små söta cornishar! Varma och goa! Är ni avundsjuka?!!
Jag har två under täcket och två ovanpå samt fyra skogisar ovanpå och en på stolen vid sängen. Gissa vem som är svettig på morgonen och stel i ryggen!

Det låter ju verkligen härligt, Leffe! Du behöver ju ingen värme på hemma! 
Jorå, men det tar en tid innan man får sova. Alla har olika "god natt-cermonier" så det tar sin tid med var och en

Hur hinner du? Du brukar väl vara inne rätt sent här, och så är du uppe tidigt… Det blir inte många timmar sömn… Men du har åtminstone trevligt sällskap!!