SNRF maj 2010
Goldens JfJf CAC.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis!
Det var kul att träffa er alla, men tyvärr orkade jag inte stanna längre

Huvudsaken var ju att du kom.Hoppas att du snart mår bättre/bra.
Stolt ägare till tre La permer
Hoppas du mår bättre idag Leffe men det var kul att träffa dig igår..
Hej vänner! Tack för en underbar helg.Många vänner,fina katter och tack SNRF en mycket trevlig utställning överlag!Fint att träffa dig Leffe och hälsa Martin och tacka för världens godaste citronpaj
!!!Jag fick rapport från Danmark i natt och lillfian har hälsat på hundarna utan problem.
Grattis Monica ,du fick ju en del NOM och BIR på Lapermerna,och grattis till certet på Lillgrisen som är riktigt fin!Vilka muskler och trevligt temperament.Och den pälsen skulle 2 av mina bebisar på utställningen ha fått lite av.Men den kommer på dem också,jag vet hur mamman såg ut.Jag älskar ditt uttryck: Idag ska jag göra ingenting, Jag gjorde det igår också men blev inte färdig.
Själv smakade jag på min present i går kväll (Amaronevinet)och smälte alla mina intryck.Jag ser redan fram emot höstens utställning när Silly fått tillbaka sina vackra lockar,och min nya kattunge kommit!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Oo han är så härlig.Och fertil….
Bifogar en bild på två av tjejerna som jag ställde ut.Djäknens Rosalie Hale svart bicolur blev NOM på lördagen och passade på att flytta söderut på kvällen.Djäknens Esme Cullen svartsköldpaddspotted bicolour,behöver mer tid att utvecklas på, dock fick hon EX1 och en väldigt fin bedömning.Den vuxna damen i mitten på bilden är deras mor,Faries With or without you
Grattis till alla och jättekul att träffas!
#9 Grattis till dig också!

IC & IP S*Jazz-Annas Charleston var där också, hans resultat…
LÖRDAG: CAP BIR DB Bästa korthårskastrat
SÖNDAG: CAP BIR DB Bästa korhårskastrat och BEST IN SHOW allbreeds
FIFe IP & IDP IP S*Jazz-Annas Georgy Porgys resultat..
LÖRDAG: CAGPIB
SÖNDAG: CAGPIB
#11 :) du glömde ett steg på söndagen för Martin innan hans fantastiska BIS!
… BÄSTA Kastrat tot alla raser..
Stort grattis igen till De svarta!!
*kram*
#11 Grattis
! Här trillar det minsann in katter eftersom och jag vill inte missa någon,alla ska gratuleras till sina framgångar.

Gratulerer til alle fine resultater!! Særlig til fine svartingen, siden han er den eneste jeg har sett live av disse 
#14 Så fin hun er
Elsker svarthvite katter, og hun er virkelig et fint eksemplar! Veldig artig at du viser flere bilder på kattene, forsett med det 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
#15 tack
,jo jag kommer att tjata med fler bilder,lovade ju det tidigare..
Grattis till allas resultat.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld