God Morgon 1 juni
Tänk att nu är det sommar.Vi ska straxt samla ihop oss och fara in till stan.Kylen behöver fyllas på och Cissi ska en snabbis till veterinärn.Tänk att ett år går så snabbt tyckte att det var nyss jag var och vaccinerade henne.
Hoppas att ni har det varmare än vad vi har det.
Stolt ägare till tre La permer
Morrn morrn!
Sommar! Som man har längtat efter sommar! Nu hoppas jag att det riktiga sommarvädret kommer snart också!
Igår fick jag veta att jag kommer att få mer jobb och fast anställning och så snart det blir helg ska det firas rejält! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#1 Gulltuss!
Idag ska jag till IKEA. Har migrän nu så jag hoppas att det vill ge sig innan avfärd i alla fall. Julia har sovit sin 6 hela natt i rad!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God morgon. Uppe tidigt för att ringa till målaren för att tala om att jag har problem att flytta möbler och ta ned gardiner så det kommer åt fönstren i morgon.
Sköt om er
Vi gjorde en rush och städade på balkongen igår eftermiddag och jag har inhandlat nya mattor så nu är det bara att njuta i stora drag av det underbara vädret. Katterna tycker att balkong är det bästa som finns. Nu skall jag köpa lite kattvänliga blomster också. Och kryddväxter. Och tomater…..vi hade tomater fram till oktober förra året - och det bästa är att vi ställer dem i det lilla glappet mellan vår, och grannens balkong. Katterna skyr tomatplantorna om pesten….hhahahah. De luktar ju när man rör vid dem.
-- Eternity is a very long time --
#5 Balkonglivet är härligt.Jag ska få hjälp med min idag,fast tomater blir det inga för jag bor för nära trafikerade vägar och den skit som kommer därifrån.Men blommor blir det.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Här skiner solen och jag hoppas och tror turen börjat vända för mig.
Det räcker i och för sig att oturen lämnar mig så är jag nöjd!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Morrn!
Jobbar idag!
Var och scannade Juno igår med uppfödarn och det gick så bra så bra :) Nu har man vart med på det också!
Twiggie, då har vi ju verkligen anledning att fira på lördag om jag kommer… Är inte omöjligt! :)
Lite ostadigt väder, men håller på i trädgården. Önskar er alla en trevlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
# 10 Kul! Då får man se honom :)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com