JAG ÄR REXAD!
En liten smart tjejja som har varit med om mycket men efter antal omplaceringar och oregistrearad nu har fått ett riktigt hem. Jag inväntar stamtavla etc för ägar byte med mera då ägaren på pappret var så snäll och lät mig överta ägandeskapet.
Nu blir det vetrinär besiktning och annat som hör till. Och kanske kanske om det vill sig en kull i framtiden. Men framför alllt så ska denna otroligt (HELT OPARTISKT!) vackra hona nu få känna lugnet.
Jo nu blir det att läsa på om Rexare för att veta mera.
Det är en helt underbar ras
Grattis, du är en fantastisk tjej som kämpat så för denna katt
Kan inte göra annat än att hålla med #4 om det

Grattis.Skönt att det löste sig.
Stolt ägare till tre La permer
stort grattis till en fin tjej, hon är värd allt!
Grattis, grattis! Jag tycker också att hon mycket vacker och önskar dig lycka till med henne. Du har kämpat på bra för denna katt-tjej och förtjänar att få bli hennes nya matte.
Tack å kattens vägnar. Och lycka till du fina tjej med din fina katt! Hoppas att veterinären berättar att allt är bra och att hon inte är dräktig alls.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Grattis!
Så härligt för er båda.
Lycka till.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Underbart!
Lyckliga röda tjej som får stanna hos dig. Du är en toppenperson, som engagerat dig så för denna stackars tjej! Lycka till med nykomlingen.
Grattis till er båda, till dig som fått en trevlig katt och till henne som fått ett hem där hon får vara en älskad sällskapskatt och en del av en familj som är hennes egen.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Grattis till att allt löste sig så bra ändå, hon förtjänar ett tryggt hem att bli älskad i och du kommer att upptäcka att det är en härlig känsla att leva med en rex!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Jo med rear verkar det gå i 180 knyck hela tiden! Men som sagt jag ropar inte hej förens jag har allt på papper.
Dock ropar jag hurra och väntar ivrigt på ett brev i lådan som ska göra allt okey.
#15 Hon ska bli din,det är hon redan i hjärtat.Oavsett växel!

Skönt att höra att det löst sig så bra. Lycka till!
Hm jo men ví kan ha ett problem..min gammel katt markerade gardinen idag och det har aldrig hänt!!!! En klar "missnöjjes markerin" inte bra!
Har två alternativ sterilisera/kastrera möjligt framtida nytt hem…
Har dock inte fått pappren aännu så ja hon är ju inte min fast hon är min..
Är den gamla katten okastrerad?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Nej han är kastrerad men rexen är fertil.
När hon är kastrerad så blir missnöjet mindre.Gör det nu innan han surar mer.Men varför har du inte fått papperen än.?De är ju bara att lägga på posten?
Min åsikt exakt men jag ska ringa idag är bara lite "rädd" att hon då backar ur. Vill inte att dom ändrar sig.
Jo jag har pratat med "ägaren" nyss och fick svar att hon inte har haft tid etc.. Vill inte göra mig osams med hon. Hon ska skicka ett papper på att jag äger katten och sen ta upp stamtavle papper etc etc.. Det verkar som om det tar lååång tid detta …
Vill inte skriva för mycket här för det är alltid någon som känner någon och så kanske hon läser här och så går mina planer i stöpet.
Men jag har vissa ideér som seriösa personer kan maila mig inboxa mig för mera info. Utan att säga för mycekt så prio är kattens framtida situation..Hint..

Hur går det?
Stolt ägare till tre La permer