God morgon 2007-02-18
God morgon. Jag blev först! Idag ska jag städa och ta det lugnt. Försöka hinna uppdatera min egen hemsida. Samt deppa för i morgon är det måndag igen. Sköt er
God morgon. Sovit dåligt vaknat när jag hostat och när lillflickan hostat. Hon kröp ned hos mig i natt. Grabben däremot har sovit som en stock. Ska också försöka städa idag. Ha en bra dag nu.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon! Idag hoppas jag på en lugn och behaglig dag… Jag ska bara försöka koppla av och mysa ner mig i soffa med en god bok.
Krya på er Gittan!

God morgon el god middag hmm…En fantastisk god morgon igår hände sig nåt revolutionerande i mitt liv, det var min absolut sista lördag som jag jobbade åt landstinget, ja min sista helg överhuvudtaget, samt bara tre dagar till i landstingets "ägo " nästa vecka. 1 mars börjar jag på mitt nya jobb, på en privatklinik, dagtid må-fre, ledig varannan fre och de resterande fredagarna 7.00-14:30 . Ha ha ha ha fattar ni, har slitit helger, kvällar, nätter, jul, nyår, påsk, pingst, midsommar i hela mitt yrkesverksamma liv. Nu är det slut, glömde jag att säga alla "röda" dagar betalda men lediga, glömde jag att säga dessutom högre lön. Fattar ni, fattar ni. Gör inget att Alf väckte mig 06:30 då han höll på att förgås av hunger, 5.6 kg pojken. Mer om hans bantning berättar jag en annan gång.
#3 Åh, det låter härligt! Det måste kännas underbart!
God kväll. Idag har jag bara slappat och inte ens varit vid datan.