Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: utställningar
Läst 896 ggr
FiiaL
0

SNRF.utställning 29-30 maj i Uppsala

Inbjudan till vår första utställning enligt WCF:s regler finns nu att hämta på www.snrf.org. Länk finns under Nyheter.

Som en följd av anslutningen till WCF, har vi en helt omgjord anmälningsblankett, som måste användas av alla som anmäler katt till en WCF-utställning. Blanketten finns också på SNRF:s hemsida, under Blanketter.

Utställningsreglementet innehåller en hel del nya saker, så läs den innan du fyller i anmälan.

MonicaLagerquist
0

Jag ska ladda ner nya anmälningarna och fixa det idag har jag tänkt.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

Nu har jag laddat hem blanketten.Är det fler än jag som har problem.Jag får anmälan på två papper.dvs allt frå inte plats och på papper två är det bara en enda rad.

MonicaLagerquist
0

Efter sju sorger och åtta bedrövelser har jag nu fyllt i WCF blanketterna.Det tog sin lilla tid att fixa alla.Tyvärr så är Q stoppad och Stella kan bara ta ett cert till sen är hon stoppad.Men LillGrisen och La Permerna kommer båda dagarna.Kul ska det bli.

FiiaL
0

Inga katter är stoppade, utan kan ställas ut hur många gånger som helst. Det som inte går, är att ta en titel utan krävda utländska cert.

AlexH
0

# du kan fortfarande tävla om Cert även om de inte ger dig ny titel, så blir det i alla fall lite konkurrens om Certen och det är skoj tycker jag! sedan så har vi ju också WCF ringar som man kan anmäla katterna till det ska bli spännande eftersom det är en ny typ av bedömning som vi kommer ha utver den vanliga bedömningen Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

Det blir bara LillGrisen och La Permerna som får följa med.Det är lite dyrt att ställa om katterna inte kan ta certen.

Denna kommentar har tagits bort.
AlexH
0

Pålördagen har vi WCF-ring vilket skall bli spännande då det är helt nytt för oss i Sverige. Man anmäler och betalar på plats.. men kryssar i på anmälan om man vill delta.

Sedan så är det Europé special på Söndagen. Det ska bli jättekul för inom WCF innebär det att den som vinner specialen sedan är uppe och tävlar om Best of Best mot de andra katterna, de får liksom en egen fil till stor finalen Tungan ute.

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

Efter en massa velande hit och dit så blev det till slut bara tre  La Permen som får följa med mig.

Leffe
0

Om hälsan tillåter tänkte jag komma och titta

Gittan
0

#10 Det får vi hoppas att den gör.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Denna kommentar har tagits bort.
FiiaL
0

För att underlätta för utställare, har SNRF beslutat flytta fram sista anmälningsdatum till efter Hallandskattens utställning.

Senast 28-29 april måste alla anmälningar vara framme hos

Sirkka-Liisa

MonicaLagerquist
0

Nu har jag anmält en katt till.LillGrisen får följa med han också.

FiiaL
0

Det stämmer. Tack för det, Monica.

Eine
0

Det kommer anmälningar från mig så småningom.Är det plats(eller rättare sagt 3) kvar då, så är det.Skrattandeman får hoppas

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

FiiaL
0

Det finns alltid plats för dig!

Eine
0

#17 Vet duKyss hur skönt det känns för mig? Mycket sköntSkrattande

MonicaLagerquist
0

Nu har LillGrisen fått sitt skönhetsbad.De andra katterna får sitt bad på fredag.Varför har jag vita katter?

Ser verkligen fram emot helgens utställning.

Heaven1
0

Ska verkligen bli jättekul.. Vi sesFlört

Leffe
0

Eventuellt kommer jag och tittar några timmar på lördagen

MonicaLagerquist
0

Ja gör det.

EvaG
0

Hoppas du orkar, men du behöver komma ut.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

Kul om du kommer,det mår både du och vi som känner dig bra av tror jagKyss

EvaG
0

Lycka till ni som ställer ut.

Medarbetare på Vilda västern iFokus