Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 726 ggr
MyTwiggs
0

God morgon torsdag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

27 maj var datumet och jag har en knäpp katt som springer som en tok med en lång leksaksorm i munnen och envisas med att komma tillbaka med den till mig hela tiden för att jag ska kaste iväg den åt henne Skrattande

Ha en fin dag allihopa!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Salmissra
0

Morrn!

Idag blir det inte så mycket plugg eftersom jag är på jobbet all day long!

Ha en bra dag allihopa :)

MonicaLagerquist
0

Inte någon bra dag alls.Hostar och har ont i kroppen.Hoppas att det är något snabbt övergående.Det är ju utställning i helgen och då har inte jag tid att vara sjuk.

Stolt ägare till tre La permer

xantos
0

En bra dag, snart helg så att man hinner sitta i timmar å gosa med katten. #1..Åå va vacker hon är Spirres syrra. De verkar vara lika tokiga båda två? Kommer det från Kisi? När jag läste om henne på din hemsida så kände jag igen Spirre.

Gittan
0

En härlig förmiddag. Jag ska klippa gräsmattan. Gräset har ju vuxit så otroligt sista tiden. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MyTwiggs
0

#3  Tack! Skrattande Ja, det kommer nog från kisi.. hon är ju sån Flört Galen, lite jobbig och makalöst underbar!  Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

Solen skiner så det blir till att sitta på balkongen och njuta

AnneAlva
0

Goddag,

Dagen bjuder på fika på stan med en vän som jag ska agera shopping-hjälp åt. Undrar om hon vet vad hon har gett sig in på. Tungan ute Ikväll är det middag på grekisk restaurang med några kattvänner.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Gittan
0

Nu ska jag titta på eurovisionens semifinal.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld