Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 477 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 24/5

God Morgon Måndag! Härligt att gårdagen tydligen var en enstaka regn och rusk dag för nu skiner solen igen. Idag ska jag fixa lite i det stora växthuset och sen vattna i det lilla.Det bör ju ha kommit en del vatten i vattentunnan och det passar ju bra eftersom att det ska vattnas igenom i växthusen inför planteringen som ska ske under veckan.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Undrar om denna sol kommer att ha förnuft att fortsätta skina oförtrutet Flört

Här är det lugnt och skönt och kattungarna övar sig på att titta med sina "nya" ögon KyssFlört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Xenomorphs
0

Vi var på kattutställning i Norge i helgen och Vätten tog sitt IC - jippi. En av hennes ungar levererades till en köpare i Norge också så vi åkte up med tre katter men kom bara hem med två. Lilltjejen blev Ex1 och var uppe för nominering men konkurrensen var tuff så det var en snowshoe som blev nominerad. Men vi hade en härlig tur, fast det var ltie synd att sitta inne hlea lördagen när det var så fint väder.

-- Eternity is a very long time --

EvaG
0

#2 Grattis till titeln.

Nu ska jag i väg till min sköna parkbänk och meditera. Sedan funderar jag på att ta tåget upp till Stockholm. Ledig ett par dygn nu. Hoppas ni får en bra dag allihopa.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

#3 Hälsa gemensamma vänner med en stooor kramSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

EvaG
0

#4 Jo det gör jag gärna.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

Sitter och njuter av solen på balkongen tillsammans med ett par rexar.

Sköt om er

Gittan
0

Har påtat i trädgården hela dagen. Äntligen tid över för det. Önskar er alla en trevlig kväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld