Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 148 ggr
Gittan
0

Morgon 17/2-07

Morgon på er. Hoppar över "god" för jösses vad jag känner mig dålig. Hostar så jag tror lungorna kommer upp. Däremot är barnen nästan friska igen. Idag får grabben vara vuxen nog att gå ut med hunden. Vad stolt han är - inte hunden utan grabben. Det är första gången han gör det alldeles själv. Hoppas ni andra håller er friska eller är på bättringsvägen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0

Jag säger God framför morgon i alla fall. Två lediga dagar, vaknade utan att höra den ilskna klockan. Några av katterna var uppe före mig till och med. Underbart. Men Gittan du måste krya på dig. Skönt att du har en så duktig son. Sköt er nu allihopa

EvaG
0

God förmiddag. Krya på dig Gittan. Duktig pojke du verkar ha. Själv ska jag ut och springa i dag och i kväll ta lite vin och titta på Melodifestivalen, samt kelas med mina katter. Trevlig helg önskar jag er andra.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lullan1
0

God förmiddag! Jag fick sovmorgon idag, sov till 10-tiden! Sonen satt så snällt och lekte på sitt rum. Ibland är han en riktig ängel.

Krya på dig Gittan, och hoppas ni alla får en bra dag!

La_Joz
0

God dag!!

Idag är jag lite stolt över mig själv… Jag har inte tränat på en evighet, men i morse när vi vaknade bestämde vi oss för att gå på yoga. Så det gjorde jag mellan 10-11. SÅÅ SKÖNT!!!

Nu ska vi iväg till Hornbach och köpa virke till ett sängbord!

Krya på dig Gittan, och ha en bra lördag allihopa!!

Inlägget är låst för nya kommentarer