God Morgon 23 maj
Lite trött och sliten efter gårdagens fest.Idag fyller min syster år men hon får klara sig utan min uppvaktning.
Ska fixa lite hemma och ev ta en sväng i en regnig skog för att kolla om liljekonvaljerna har gått i blom.
Stolt ägare till tre La permer
God förmiddag i småregnet.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon, lite trött efter andra natten vaken med Elmer efter hans operation. Han börjar piggna på sig, men 8 dagar kvar tills stygnen ska bort och förhoppningsvis en friskare katt.
Men för någon timme sedan eller två ringde en vän och sa att det är CRX på tv4. Snabbt så kom tv:n igång och man fick skämmas bort med vackra katter av finaste ras
. Vem är uppfödare till de söta? Jag tycker Loulou var så duktig när hon fick chippet, vilken hårding!

Idag fyller mamma/mormor år så vi ska åka ut till landet och fira.
Sova till 9 i dag. Skönt!
Ska ta en liten sväng till Ica med den nyinköpta barnvagnen, köpa lite blommor och choklad till födelsedagsbarnet.
Ha en skön söndag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Nyss uppstigen. Ska fixa tevatten och en smörgås. Sedan får man se vart dagen leder innan det åter är dags att arbeta. Hoppas ni får en trevlig söndag allihopa.

Nu åskar det för full och regnet vräker ner.Jag hann nästan hela vägen hem från liljekonvaljskogen innan regnet kom.
God morgon!
Vi renoverar vindsvåningen och målar vitt! Armarna är som spaghetti!
Nu ska vi fina min mors födelsedag 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God middag!
I dag regnar det! min nyklippta gräsmatta(åker) är nu en damm, det stackars körsbärsträdet står i vatten… det kanske inte var någon bra plats för ett träd… Det har kommit 15 mm regn sedan i morse.
Det enda att göra är att återgå till sängen och boken, kanske tända i kaminen…. då blir katterna glada
Ha en bra pingstdag!
Har städat hela dagen sedan kom barnen in med blöta skor och kläder
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

#2 Det är Josephine på Fort Knox :)
Har spenderat dagen med att storstäda, tvätta, promenera långtur med vovve och fikat hos sambons morföräldrar.
Ska plugga lite men annars ta det lugnt resten utav kvällen.

Hemma igen.Vi for in och grattade min syster trots allt.Jordgubbstårta är ju aldrig fel