Annonserbjudande
Uppfödare, kattklubbar och rasringar kan annonsera med banner på samma sätt och plats som annonsen på varje tråd precis som photoshopskolan nedan. Pris 100kr/vecka och sajt, men minimisumma 500 kr. (priserna är ex moms) Man kan t ex ha banner 1 vecka på 5 sajter samtidigt eller 5 veckor på 1 sajt eller en vecka på en sajt och nästa vecka på annan sajt osv. Man kan kombinera hur som helst i princip. Kontakta Robert
Kan väl vara intressant för er som har kattungar t.ex. Tänk att lägga en banner om kattungar på ridsport iFokus eller något liknande. Finns kanske många där som vill ha Cornish Rex…
Jag tänkte testa i fem veckor på olika sajter, en vecka på resp sajt. Sedan se på besöksstaistiken för min hemsida vad resultatet blivit.
Leffe rapportera sedan
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

LeffeD, ursäkta dröjesmålet för att få upp din banner. Det är bara det att min dator (som jag inte sitter vid just nu) håller på att jobba med 2,600 bilderfiler och har gjort så de senaste 14 timmarna. När datorn är klar så kommer din banner upp såsom vi har sagt.
Jag vill bara informera om att iFokus har ca 14,000 besökare per dag, annonser i strängarna visas något enormt många ggr, en siffra som kommer snabbt upp till 100,000 bara på några dagar.
Hälsningar
Robert
En idé för t ex uppfödare är att i detta exempel fem uppfödare gå r ihop om en annons. Kostnaden blir då 625kr delat med 5 summa 125 kr (inkl moms9 per uppfödare för 5 veckor. Det gäller att man kommer överens om vem som ska ha fakturan. Så gör man en banner med t ex texten "Cornish Rex uppfödare i samverkan", men det finns många alternativ. När man sedan klickar på bannern kommer man till en sida som finns på någon av uppfödarnas hemsida t.ex http://www.hemsidesadress/samverkan.html
Där står i sin tur namnen på alla fem uppfödarna med länkar till var och en.
Billigt sätt att få ut massor av info om sin egen uppfödning och som sagt alternativen är många.

LeffeD, din annons här på sajten har visats 5130 ggr sedan den kom upp för knappt en vecka sedan. 1000 visningar brukar ge ett klick, har du sett någon trafik till din hemsida?
Hälsningar
Robert
Under veckan som bannern var på Cornish Rex iFokus har besöken ökat med ca 80% om man jämför med samma tid förra året