God Morgon 22 maj
Solen skiner och vädret är varmt.Idag ska vi iväg och fira en 60-åring.Det ska bli så trevligt.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
Sköt om er idag.
#0 Det låter trevligt med kalas!Glöm inte tranbärsdrickan
!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon!
Här blir det att städa.
Ha en bra dag alla
Kom i säntg fem efter att kommit hem från arbetet. Vaknade av solen rakt i ansiktet. Hade glömt att dra ner rullgardinen. Nu ska jag jag ta mitt kaffe och mina smörgåsar och gå ut och sätta mej på min sköna parkbänk. Ha nu en bra lördag allihopa.

Sovit hyffsat i natt till skillnad från gårdagens 3 timmar.
Julia slocknade en stund i sin babysitter. Hoppas hon sover ett par timmar.
Tvättid idag, sen ska jag försöka hitta på något att ge min mor i födelsedagspresent. Svårt!
Ha en bra dag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

God dag!
Jag blev vips hundvakt över helgen åt världens goaste och sötaste hund! Lite jobbigt med Juno dock, hon hatar verkligen honom. Hundar i allmänhet men när lille tuff kommer blir hon vansinnig. Har löst detta med kompostgaller så nu är dom på varsin sida lägenheten…
Bifogar en liten bild på underbaringen :)
Ha en bra dag alla!

God eftermiddag!
I dag är det trädgårdsarbete som gäller. Har rensat ogräs, nu skall jag försöka få ner potatisarna också….. Vill ha mandelpotatis till v30.
Katterna är ute och solar mest hela tiden. Cello letar efter det roliga hålet i nätet där han smet ut för någon vecka sedan, men det har jag till hans besvikelse lagat….
Ha en fortsatt bra lördag!
#5 En riktig sötnos.
Jag och barnen har varit ute hela dagen medans en tråkig gubbe tittat på VM i ishockey.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld