Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 234 ggr
Gittan
0

God morgon 16/2-07

God morgon. Lillgrabben är nästan återställd. Det blir skola på måndag igen. Lillflickan låg hos mig i natt och vi hostade ikapp. Den som har det värst är Zorro (hunden). Han får inga långpromenader nu när vi alla är dåliga. Däremot trivs katterna. Alla är ju hemma hos dom.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0

God morgon. Det är fredag,FREdag, FREDAG. Behöver man säga mer. Skämt åsido krya på er Gittan och Lullan samt alla andra sjuklingar. Sköt er nu frisk som sjuk

EvaG
0

God morgon. Gittan har inte din pojke sportlov nästa vecka eller har jag fel? I vilket fall som helst krya på dig. Och ni andra ta väl hand om er.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lullan1
0

God morgon!

Idag var det dags att jobba! Det är alldeles mörkt ute, måste vara någon typ av dimma eller nåt… ser lite läskigt ut… *burr*

Ha en bra dag!

La_Joz
0

God morgon!

Idag är jag ledig! Det är jag förtjänt efter flera dagars hårt slit på jobbet. Min "chef" (egentligen mer som en coach eller handledare) skickade till och med blommor till mig igår för att jag hade jobbat så. Hon är världens bästa och blommorna räddade min dag!

Idag ska jag bara slappa! Hoppas ni som är sjuka kryar på er, och att ni andra håller er friska!

Ha en bra dag!!

Lullan1
0

Åh, vilken härlig chef du har La_Joz, min är inte alls så tyvärr. Var glad för att du är uppskattad på jobbet!

La_Joz
0

Jag har det faktiskt väldigt bra på jobbet! Alla mina tre(!) chefer uppskattar det jag gör, och att mitt jobb är väldigt varierande och kreativt är inte helt fel! Jag ska inte klaga!!

Gittan
0

#2 På min grabbs skola är det sportlov veckan därpå tyvärr.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Inlägget är låst för nya kommentarer