Kattunge till salu - S*Curls 'n Claws
S*Curls 'n Claws Beastly but Sweet söker ett livslångt hem där han får en massa kärlek, lek och mys.
"Beastly" är en supergo liten kille med mycket spring i de långa benen. Han har underbart charmiga små rynkor i pannan och är svart med höggradig vitfläck.
Beastly har stamtavla i SVERAK och är vaccinerad två gånger, chippad och veterinärbesiktigad när han flyttar hemifrån. Han är 13 veckor gammal och redo att flytta hemifrån.
Mer info om Beastly och hans föräldrar finns på min hemsida http://www.curlsnclaws.se. Fler bilder och information kan också ges via mail.
Vid kontakt är det trevligt att få höra lite om dig/er och hur livet skulle bli för min lille sötnos om han flyttar hem till dig/er.
Bifogar lite bilder på Beastly

Han är underbar! Önskar jag kunde… 

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Vilken sötis.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Oh vilken stilig liten kille! 

Vad lik han är sin far på bild #1! Fina killen! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Vilken gullig mun!!

Tack så mycket allihop! Han är en urgo liten kille. Hade gärna behållt honom själv men jag kan ju inte ha hur många katter som helst hemma. = (
No 6 Ja han är lika pappa och det syns tydligt tycker jag vem som är hanen i kullen. Det är tydlig könsprägling på dem.
Han ville ju jag ha!!!
Han är ju så fiiiin! Dessvärre ingen plats hemma - men lyckliga den som får dela livet med den där guldklimpen!
*** Qui vivrqa verra ***
Du hittar säkert ett tryggt och bra sällskapshem till honom,det gäller bara att ha tålamod
.Vad jag förstår så går han ju inte till avel?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

No 9 - Det vill jag med! :p
No 11 - Det stämmer, han säljs endast till sällskap och jag har all tid i världen att hitta det perfekta hemmet till honom, något annat nöjer jag mig inte med. = )
Rätt inställning!!! Självklart ska inte en kattunge slumpas bort!
www.mytwiggs.com

Funderar - var det något i min annons som antyder att jag skulle vara desperat att sälja honom eller slumpa bort honom? För i så fall får ni gärna tipsa mig om det så jag kan undvika den formuleringen i framtiden.
Va? Nej, tvärt om. Jag skrev ju att du hade helt rätt inställning!
Jag höll med dig och tyckte att du gjorde rätt som väntade på det rättahemmet istället för att sälja till första bästa bara för att de vill köpa. Tror att du missförstod eller så uttryckte jag mig oklart.
www.mytwiggs.com

Idag flyttar Beastly hem. = ) Denna tråden kan nu låsas.