Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 559 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon Fredag 21/5

Idag är det städväder.Får väl se om det hinns med.Ska fixa lite med den present som jag ska ha med mig imorgon när vi ska på 60-års fest.

Hoppas att ni får en trevlig fredag.

Stolt ägare till tre La permer

Lindavictoria
0

Skönt med åska och regn, njuter i fulla drag!

Och så är det fredag också!

Ha en bra dag allihop!

[Silkwaves]
0

Godmorgon! Kompledig idag - underbart! Solen skiner, fast åskan kommer visst hit senare sägs det . Jag spar städandet tills dess Flört

Ha en bra dag alla!

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Full rulle här, har tömt kattpottor,fyllt på mat och vatten och pussat på alla vännerna.Tvättsortering och tvätt blir det lite senare.Jag har extra energi,och fattar inte hur det gått till?Kanhända är det för att jag får besök i helgen av familjen, och nästa fredag av en mycket god vän?

Sköt om er på bästa sätt och 

#0 drick mycket tranbärsdricka!

Sätter in en bild på EC Djäknens Siddharta,lilamaskad siames..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

God morgon! FREDAG! Skrattande

Här är det lugnt och mina tjock-korvar, luddbollarna Brådmogensson kryper runt och utforskar världen (inom korgens trygga kanter) Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

Passar på att koka kikärtor.röda bönor svart bönor och lite andra bönor.Det är så bra att ha kokta i fryen.Perfect när det ska göras sallader.Bara att ta fram och hälla i salladen.Ska man iväg så kan man hälle de frysta i salladen så håller den sig kall längre.

Väntar på att doktorn ska ringa.Fick lite för mycket medicin igår och tänkte höra hur han tänkt sig att jag ska medicinera.

Mona22
0

Ledig idag, skönt som bara den. Ska skjutsa gubben till jobbet idag sedan ska jag till syrran. Får se vad man hittar på för något.

#4 Kattungesjuk är man med när man ser dina söta bebisar.Men vem vet, kanske blir det bebisar här med snartSkrattande
Synd att leveranstiden är så långSkrikandes

Salmissra
0

Morgon.

Plugga,plugga, plugga, plugga, plugga plugga….

Twiggie, jag önskar mig lite lyckliga fötter i i studentpresent, ordnar du det? Flört

Det är lite roligt, Juno har sedan hon blivit själv fått privilegiet att sova med oss i sovrummet. Hon ska allt som oftast sova helst mellan mina ben eller PÅ ansiktet och hon varvar mellan det två. Förra helgen fick jag en puff utav Kristina Kallin och den har jag ställt bredvid min huvudkudde, Guess what?

Såfort kvällsrutinerna sätter igång springer Juno in till sin puff och lägger sig, sen sover hon där hela natten!

Nu har jag min skönhetssömn varje natt igen ;)

EvaG
0

Har varit i L A och firat min mammas födelsedag. Åter hemma och ska sätta mej på "min" parksoffa i solen innan nattens arbete börjar. Hoppas ni alla får en härlig eftermiddag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

AnnicaB
0

#7 Läste inlägget några gånger innan jag fattade passningen till Twiggy :) Vem vill inte ha lyckliga fötter liksom?

*** Qui vivrqa verra ***

MyTwiggs
0

# 7 Hihihi! Ja visst! Ta mina, de fick bada i sjön för första gången idag, så nog är de lyckliga Flört (fast det finns nog lyckliga fötter som är mer önskvärda att få i studentpresent Flört)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

aggeelin
0

Åh så härligt med bara fötter… och att bade dem Glad men bada mer vill jag inte! känner någon som ska ta sommarens första bad i helgen Förvånad och stollig är jag inte.

#7 jag har också katt i ansiktet men inte hjäper det med puff inte, den har jag ställt undan ett tag få se om den blir mer spännande sen…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Salmissra
0

OJ! Jag och min sambo kom just på att vi har vart förlovade i ett år idag.. Lagom till det är en halvtimme kvar av årsdagen…..

Var det meningen att man skulle gifta sig ett år efter? Eller?

;)

MonicaLagerquist
0

Vi gifte oss tre veckor efter förlovningen.Flört