Fotoalbum!
Nu har jag lagt in lite nya bilder i mitt fotoalbum! Välkomna att kika in! 

Ska kika in med en gång!
Javisst! Jag har lagt in några bilder på min kommande lilla skönhet, Godreigns Styx, hon är en (håll i er nu) chokladsköldpaddsilverspotted bicolour tjej som är född 061112. Hon flyttar snart hem till mig och jag är så lycklig!

Hon är såå söt! Och vad kul att man kan följa Doris från när hon var så liten till idag! Fina katter du har!!! Jag vill också ha mer!!!
Visst är det kul med bilder! Kan du inte be att få lite bilder av Misti när hon var liten tror du? Hon är jättegullig!

Jag ska skicka iväg ett mail med en gång! Och så ska jag försöka scanna in lite bilder på mina "bortadopterade" katter!
Gud vad söt hon är!
Hur går det med era fotoalbum? Lägger ni in några foton? 

Jag har lagt in några få. Mistie är ännu inte så förtjust i kameran, men det kommer!! Väntar också på bilder från när hon var kattunge!
#8 Vad kul att ni ska få lite kattungebilder på henne! Så sött! Lova att visa upp dem här! 

#9 Jag lovar!!! Så fort jag får dem så kommer de upp här!
Kors i taket! Jag har lagt in några bilder!
Ojdå Leffe, då är det bara att kika in hos dig då!

#11 Funderade just på varför du inte har några foton, men då behöver jag inte göra det längre! Ska genast kika!

Kikade in i ditt fotoalbum…förstummad..hänförd över det proffsiga upplägget.
Hur skaffar man sig ett fotoalbum, är läskunnig och kan följa instuktioner..
men….he he…
#14 Vad glad jag blir för ditt beröm!
Det är inte alls svårt att lägga upp ett eget fotoalbum. Du går in i menyn inställningar (uppe till höger på sidan), då kommer du rakt in och kan administrera din profil. Där ser du då att du kan lägga upp ett fotoalbum, sen är det bara att trycka där.
När du går in på din sida så ser du att det finns ett fotoalbum upplagt, då är det bara att klicka där, välja administrera (uppe till höger) och lägga in bilder.
Pm:a mig om något ännu är oklart, jag är inte så pedagogisk alltid 
Jag ser fram emot att kika på dina missar! Lycka till!
Läckert. Jag får nog ta och göra lite arbete på mitt album också

Det är så himla kul att titta på alla era vackra katter! Nu har jag lagt in några nya också. Tyvärr har jag såna problem med att flytta bilder från min hem-PC till nätet, fast det är nog tur för er, för vi har nog snart över tusen bilder på våra älsklingar.
Spännande, då måste jag gå in och kika på din sida bums Aje!
åhhhh vad söt Jissa är och vilka fina bilder Lullan1 wow! Jag skulle vilja ha en Findusfärgad crx någon gång de är så vackra!
Hihi, Findusfärgad? 
Nu finns det bilder i mitt fotoalbum oxå