Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 246 ggr
majsan
0

Måste bara så säga

Att detta forumet är sååå trevligt,,sällan hålls så god ton på ett forum..Men här tycker jag att det visas en ömsesidig respekt för varann och fortfarande tas det upp viktiga sakfrågor och det är massor med stolta rexägare som visar upp sina små älsklingar..det känns bra att skriva här…

SkrattandeSkrattandeSkrattande

Eine
0

Jag instämmer till fullo majsan.Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

La_Joz
0

Jag med!!!Glad

Aje-T
0

Eller hur?Skrattande

RolfH
0

Härligt:))

smirik
0

Stämmer i, jätte mysigt forum, inget tjafs som så många andra ställen

A-M.H
0

Håller med. Det verkar inte var några "extremister" här. Ni vet de som bara vill ha "öronkatter". Må vara "the american style". Trist när det blir så fixerat, jag tycker ändå att pälsen är "viktig" detalj. Men främst är cornisharna som ras härliga katter och sen är det ju kul om man har en som går bra på utställning också.

Vad är det jag säger, att det är "öronmänniskorna " som för med sig dålig stämning????!!!!  NÄE. Jag tror ni förstår vad jag menar.

Härlig familjär stämning, på den har "sajten" stannar jag.FlörtKyss

Eine
0

Nej jag älskar Öron och stora! Men det är inte hela katten….

Päls , temperament och inte minst friska defektfria linjer är minst lika viktigt, kanske mer.

majsan
0

Haha  då är jag en såndär otrevlig öronmänniskaSkrattande

Eine
0

Vi skrev samtidigt majsan, och jag älskar ju öron. Men inte katten är vi väl otrevliga ?Cool

kissan78
0

Jag är oxå väldigt förtjust i stora öron men håller med Eine, det är så mkt annat man måste se efter.

Först o främst är dem ju älskvärda familjemedlemar, våra små krullisar!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

A-M.H
0

Ha ha ha jag förstod att det skulle bli "pisk" Gråter Mina gullnosar har ju också öron. Menade bara att jag upplevt hätsk stämning av örondiskussioner. Äsch fy ibland blir det fel i skrift. Förlåter ni mitt ej avsedda påhopp ?GeneradGenerad

smirik
0

oj oj då är jag också ett otrevlig öronmänniska Cool

Fast är nu inte bara öron som är viktigt för mig, päls, krop, temperament etc spellar också en stor roll

majsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När rut var bebis hade hon rejäla trattar..love them

smirik
0

haha fick hon in parabol signal från dubai eller? Flört

Vilken sötnös - en riktig pussgurka

Lullan1
0

Tack för berömmet, vi får inte glömma att vi ALLA hjälps åt att skapa och bibehålla den härliga stämning som vi har här!

Grattis till oss som har ett sånt bra forum!

Eine
0

Inget pisk här inte! Bara puss!

Anna77
0

bra skrivet håller med!!

EvaG
0

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

Det är tack vare er som skriver här att stämningen är bra

Ditchhiker
0

Kul att det är så bra här!!
Sitter och tittar på bilderna era på alla era rexar och blir mer och mer förtjust i denna ras.

//Tomas

A-M.H
0

Tjatigt kanske det blir, men jag måste om igen säga vilken bra sajt detta är. Lätt att hitta, urenkelt att göra både Avatar och fotoalbum (fast mitt är jättelitet än så länge) En tolva på en tioskala.

Och en sak till….det finns en herrans massa fantastiska uuuurtjusiga cornishar här och såååå många trevliga "cornish-betjänter" . Såååå imponerad är jag. Men nu god natt, ska ju jobba i morgon. SuckPenga mun