Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 593 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 19 maj!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Redan onsdag! De brådmogna kattungarna som ökat 25 g var på ett dygn Förvånad har börjat öppna ögonen Förvånad Här vill det till att vara vaksam! Ett tu tre så är de fullfuxna Flört

Model var likadan när hon var liten. Hon öppnade ögonen när hon var en dag gammal Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God morgon alla!Ännu en majdag har öppnat för möjligheter av allehanda slag.Använd den välSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnicaB
0

Men din hona är ju sköldpadd och vit! Visste inte att Model var padda - det dolde det vita bra :)

*** Qui vivrqa verra ***

AnnicaB
0

Mitt ilägg var förstås riktat till Twiggy i inlägg #0. God morgon föresten :)

*** Qui vivrqa verra ***

MonicaLagerquist
0

God morgon
Har en spinnande LillGris med kalla fötter på ryggen.Straxt blir det frukost.

Stolt ägare till tre La permer

Trollhassel
0

#2 Model är svart och vit :) På bilden är Model som liten…och hennes padd-syster Skrattande Åh, så söt hon var…eh..är.

God morgon! Julia har baa vaknat en gång i natt! Skönt! Känner mig utsövd! Strax ska vi på babymassage!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

xantos
0

oj oj va roligt med små sötnosar hemma Twiggy. De växer fort. Mvh Krissi

AnnicaB
0

#5 Aha - jag blev konfunderad där :) Trodde det var gårdagens bebisar som raketmognat över natten :) hehehe. Men det är ju inte konstigt om en van-mönstrad katt inte alltid visar rätt färg då nästan hela kisse är kamoflerad med vitt :)

Själv har jag fått registrera om en mammakatt efter andra kullen ungar. Det föddes helt plötsligt silverbarn efter 2 ickesilver. Mammakatt var silver med var Champion med 1 CACIB och 2 NOM som ickesilver…. Och då var det en ras med mycket poäng för färgen…

*** Qui vivrqa verra ***

aggeelin
0

Godmorgon, var är solen idag då?

Härligt med kattungar men så tidigt de öppnar ögonen… !

Ha en härlig dag alla… jag har lovat att vara med på vårruset ikväll men har tappat ruslusten, vad göra?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Eine
0

#7 De brukar visa färgFlörtSå vist är Naturen inrättad.Silver är en annan sak,det anses klurigt av många..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnicaB
0

#9 Min "silversomali" var nog norra europas mest rufistiska blåsilver :)

*** Qui vivrqa verra ***

Salmissra
0

God eftermiddag.

Tog mig en rejäl sovmorgon idag, har en rejäl träningsvärk efter idrottstentan igår.

Jag och Juno har suttit på uteplatsen och pluggat, eller ja, jag har pluggat och Juno har spanat och pressat i solen ;)

MyTwiggs
0

Ja, det stämmer att Model är svartvit. Hon var inte så gammal på bilden och hon öppnade ögonen andra dagen Skrattande Models mamma däremot är padda och Model har två paddsystrar Skrattande

Idag ser Mumlan (Happy Feet) ut såhär… ser ni att hon apar efter sin mor och börjar öppna jacken redan? Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com