Måndag 17 maj
Sol och kaffe på verandan kan en måndagsmorgon börja bättre?Hoppas att ni ala får en bra dag.
Hipp Hipp hurra för Norge idag.
Stolt ägare till tre La permer

#2 Grattis till Julia och hennes tålmodiga mamma.
Och ja, må Ronny James Dio vila i frid.Efter vad jag förstått så hade han det svårt med cancer..Livet är skört.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#2 vilken sötnos!!
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
God morgon! Vilken dag! Kattungar födda på Norges dag och Julia fyller två månader! Härligt! Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#3 Ja, han kämpade ett bra tag men det är ju så många av oss får sluta sina liv, i en förlorad kamp mot cancer. Hans musik kommer leva i evighet. Skicklig sångare!
#3 #4 Tack, hälsar Julia!
#5 Men fy så söt man får vara då!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

"Hipp Hipp Heisann Hurra, Norge har bursdag i dag! "
Har allerede hørt den endel ganger i dag. Har vært å sett på det lokale toget, og nå skal vi straks i vei for å se på toget i byen. Og så klart spise pølse og is, kjøre karuseller, hoppe i sekk, potetløp og alt annet som hører dagen til! Fredrik gleder seg stort!
Gratulerer til Julia og gratulerer med kullet 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Morgon!
Snart styr jag kosan mot kalmar och mina stundande tentor.Ser inte fram emot det alls kan jag säga men skönt att få det gjort.
Grattis till kullen Twiggie :) Ska blir otroligt roligt att följa dom små liven :)
Ha en bra dag allesammans!

Nu har jag exprementsytt ett nytt burtak,men vetekatten om jag kommer att sy några till försäljning,det tar för lång tid helt enkelt.Fast nästa gång behöver jag ju inte tänka och rita mönster.Man ska undvika tänkade det tar bara på krafterna.
Stolt ägare till tre La permer
#9 Aha!Mer snyggt!Du är så duktig som kan.
Tänka tar på krafterna,så käka goda kolhydrater
Glömmer aldrig en juridiktenta där jag hade laddat upp med massor av godsaker och frukt och vår lärare tittade lite skämtsamt på mig.Men tentan gick ju bra..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#9 får man se det på SNRFs uts?

vad fint! härlig färg!