Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 401 ggr
MonicaLagerquist
0

15 maj Lördag

God Förmiddag Här är det lugnt och skönt.Ensam hemma.William jobbar ,Matrin är på LAN och Urban for in till Vaksalatorg för att gå på loppis. Funderar på hur jag ska njuta av tystnaden.Det händer inte ofta att jag är helt ensam hemma.Får väl fira med att sätta mig och sy för ovanlighetens skull .

Sen är det ju en liten jobbig dag  idag.Nu har halva maj gått och vi har ju knappt haft någon värme alls.Nu kommer våren/sommaren rusa förbi i 100 knyck i timmen.Tur att jag har kattungekullar planerade till slutet på sommaren /tidig höst så att jag har det att se frem emot.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

God morgon denna ljuva lördag i maj.

(TS ,jag ändrade dag som du ser..)

Underbart väder och harmoniska katter vad jag kan se och höra.Vem kan mer begära?

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Hoppsan.Jag är lite vill på dagar nu när det var helg i torsdags så tog jag lördag igår och rent logiskt blev det söndag idag.Fast jag vet ju att det är på lördagar det är loppis på Vaksalatorg så jag är nog lite mer virrig än vanligt idag.Skäms

Stolt ägare till tre La permer

LinusCRX
0

Härlig dag att vakna till. Redan njutit av mitt morgonkaffe på balkongen. Sommaren är verkligen på väg!

Grabbarna är nybadade och luktar gott! Nu vilar de ut i klösträdet efter strapatsen.

Hoppas ni alla får en fin dag!

MyTwiggs
0

Morrn!

Inga kattungar ännu Tungan ute

Vi väntar Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com