Avelshane - S*Pontemonte's Tristan CRX ns 09
Ras/färg:
CRX ns 09 (svartsmoke / vit)
Född:
2009-08-05
Blodgrupp:
A (bär b)
Far: S*Gaohs Matador, CRX ns
Mor: GIC S*Pontemonte's Anthea, CRX a 09
Kommentar:
Spike är svartsmoke med en liten vit medaljong på magen. Han är en mycket trevlig hane med ett stort hjärta av guld.
FIV- och FeLV-negativ och kommer att HCM-scannas under 2010.
Fler bilder och mer info om Spike finns här
Kontakt monika.skold@gmail.com
Oj har du redan blodgrupperat honom.Han är alltså A?
Kul att du ska låta honom gå i avel.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#0 Fin grabb men tyvärr inget jag kan använda.
#1 Jag brukar blodgruppera redan när katten är liten.Bra för kommande planer att ha det gjort.
Kattutan men stolt Plåtis ägare

Tjusige Spike, något för damerna att dregla över. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Så fin han er
Fint å få spredd litt silver gener, hehe. Cornish avelen trenger det. Var å hilste på morfar (blir det vel) nå i helgen, og han er virkelig en flott kar.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Vad roligt att lille Spke ska få bli far. Det finns säkert en hel hög intresserade damer där ute. Varmt lycka till med blivande dater.
Jo det vore jättekul om han fick bidra till aveln. :-) Se om jag lyckas fånga honom på bild någon dag så jag kan lägga upp fler bilder på honom… Inte helt lätt när han oftast inte sitter still mer än en halv sekund… ;o)

#8 vad han börjar se vuxen ut! Det var ju inte alls länge sedan jag såg honom… då var han bara en liten "tonåring". Vad fint han poserar i selen och vilket härligt vaket uttryck han har. 
Åh den *lille* skitungen,han är så lik sin far!!Lär väl stanna på dryga 3,5 kilo muskler i så fall!Pussungen
.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#10 Nog är han vaken allt. Vi hänger inte riktigt med i hans kreativa tempo… ;o) Mellan varven hinner han faktiskt att gosa med människorna också. :-)
#11 Det landar nog precis runt där för det lilla energiknippet. Kul att det har gått i arv! ;o)
Precis lagom storlek - Den är helt i min smak
Sötkillen