God morgon 14 Maj (dag 63)

God morgon Dag 63 säger jag och Model!
Model ser ut som en trött säl, men änu har ingenting hänt. Vi väntar tålmodigt på release-party 
Ha en skön kläm-dag 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
morgon…spännande, hoppas jag röstade rätt!

God Morgon
I dat är det dels syrummet som gäller och sen en mycket otrevlig uppgift i G3 kursen.Vi ska göra en uppskattning om vad vårt katteri kostar de sex närmsta månaderna.Inget jag ser fram emot att få siffror på.En ny avelshane ska inöpas tre honor ska paras och fyra katter ska HCM scannas min kattsand är slut så det ska beställas ny för en massa tusen lappar.Kattungarna kommer inte att hinna säljas inom tidsramen så ni kan ju gissa hur eländig min kattekonomi kommer att se ut.Tur att det finns kapital kvar från förra kullen.Sen får vi väl hoppas att det dyker upp en miljonär som blir dökär i Arcona och köper honom för 100 tusen för då blir det nog balans på det hela.
Självklart vet jag att det kostar men om man plockar ut just de sex månaderna då jag i princip bara har utgifter så ser det ju ännu värre ut.
Lycka till med kattförlossningen Hoppas att de kommer under dagen och att allt går enligt planen.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon.Vaccineringsdag i dag,annars blir det bara hobbyverksamhet.
#2 Uff,jag törs inte heller räkna på kattverksamheten.2 importer nu,tandvård för 1 katt,1 parning/kull , 2 ultraljud(hjärtat)2-3 utställningar….plus sand och mat och försäkringarna som jag betalar varje månad.Det lär inte bli någon höstsemester i år.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora