Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 521 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 13 Maj! 2010

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ledig dag! Perfekt!

Här hemma är det lugnt nu men snart blir det kattungar, vilken dag som helst och jag hoppas så att hon väntar till dag 65 i alla fall. Nu är jag i alla fall ledig ett tag tills bebisarna har kommit.

Åh vad jag är kattungesjuk nu!

Ha en skön dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

God Morgon
Eller vad man nu ska säga.Har varit vaken sen före fyra och grubblat på en sak.Men inte blir jag klokare för det .
Det regnar ute och idag kommer det katt-tittare och hälsar på.

Stolt ägare till tre La permer

Mona22
0

Typiskt dålig dag. Det kommer regna. vi skulle haft flygsemester idag, allt planerat och klart men det grusas då det inte är skoj att flyga i regn, Jag har önskat fint väder sedan vi bestämde oss i vinter.Skrikandes

mammamia66
0

Godmorgon, var också uppe runt 04 *suck* vad spännande med kattungar och fin kisse på bilden, är det mamman kanske?

Hoppas alla får en solig och skön dag…

Trollhassel
0

Morron! Julia var kronpigg klockan 04.30. Det var inte jag.

Just idag, just nu känns det faktiskt skönt att ljuset utifrån är lite dämpat. Behagligt ljus för någon som inte har sovit ordentlgt och för någon som sover vidare, helt ostört i sin babysitter.

Kristi flygare alltså. Man gör man då?

#0 Hoppas dt blir mosungar i helgen…men inte innan lördag. Söndag blir bra.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Trollhassel
0

Tänkte bara bjuda på en helt OT länk för att lätta upp lite i regnvädret. Sjukt duktig kille, 12 år. Vilken röst! Den tål att nötas några gånger även där Lady GaGa inte är någon favorit.

Länk

Med Vänliga hälsningar

Eine
0

God förmiddag på Folknykterhetens Dag.Festade upp en hel chokladkaka i går,det kännsOskyldig!

#4 Ja man gör väl inget särskilt,kanske var man på GökottaObestämd.Annars var det väl mest Jesus som gjorde något denna dagen för länge sedanFlört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Trollhassel
0

#6 Ja, man kanske skulle ta sig en flygtur själv Flört

Med Vänliga hälsningar

Eine
0

#7 Ja så länge askmolnet håller sig borta kan man ju ta en liten tur.Molnet ska visst ställa till bekymmer igen..Obestämdbannade vulkaner..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Trollhassel
0

Btw Om man flyttar de första bokstäverna längst bak i purjo-lök så låter det som en islänsk vulkan. Urjopökl. Skrattande

Med Vänliga hälsningar

aggeelin
0

#9 Ha ha ha ha - tack Trollhassel för ett riktigt bra skratt Skrattande, det behövs och härligt när det kommer så oväntat.

Regn ute, men det kanske behövs… tråkigt att säga så för jag väntar på värme. Den tokiga Charlie har frågat om det är väder att gå ut - men det vet han ju egentligen att han inte vill, så nu sover han under täcket i min säng, somså ofta på förmiddagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MyTwiggs
0

Hahahahahahahahaaaaaaa!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com