Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 581 ggr
Eine
0

God morgon10 maj 2010

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tvätt på dagordningen samt lite städ och sedan bara hobby:rosetter ,roliga rosetterSkrattande!Kanske lite läsa i en bok också!

Sköt om er .

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Antar att du Eine tycker att det är lika skoj göra hobby rosetter som jag tycker det är att göra olika sovpåsar att ha på lager.

Idag är det mulet och kallt.Städdag nere i hamnen så jag hoppas att det inte kommer regn till kvällen.

Det här sydde jag igår bara för att jag var sysugen.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

#1 Monica ,jag vill ha ett nummer Tystoch jag har ett förslag..Oskyldig

MonicaLagerquist
0

Ring eller maila.Så kan vi säkert lösa det.

Eine
0

#mailat!

zoolatri
0

#1 Vilka fina sovpåsar!

Sitter med en cornish i knät men funderar på att resa mej och plocka fram lite mat istället:)

Sedan ska korna mjölkas igen, provmjölkas dessutom, så det blir en något längre kväll ikväll.

MyTwiggs
0

God eftermiddag! Fy vad jag är trött!Rynkar på näsan

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

#5.

Tack.Nu ska jag ut och sy några till.Min onda arm mår bättre ihop med symaskinen än vad den gör med datorn.

aggeelin
0

#6 men hallål är du fortfarande trött…ö ? Inte bra!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

RacerDonnans
0

Är i Umeå och pluggar. Blev bara 3timmars sömn i natt så jag skall försöka komma i säng före midnatt ikväll.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Gittan
0

Själv har jag varit bortrest på kurs. Gud vad jag längtade efter familjen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MyTwiggs
0

# 8 Har du testat att ha en löpande honkatt? Flört

www.mytwiggs.com

aggeelin
0

#11 aj aj.. är det på det viset. Jo, har ju haft en löpande honkatt här i vintras plus tidigare men då har det varit utekatt. Och, i vintras kan jag säga att det var aningen skrikigt… Obestämd förstår att du är trött.

Eine
0

#11.. eller 2 som jag har.Men jag sover ändå tack och lov.Det finns ju dörrar.Flört

aggeelin
0

#13 dörrar, om de är stängda så är de till för att krafsa på, mycket och ihärdigt!!!! Krafsandet förekommer tillsammans med högljutt jam-skrikande!

Eine
0

#14 de lär sig bara man är konsekvent.God mat och mjukt att sova på det brukar lindra besvären för den instängda.

aggeelin
0

#15 joo… fast våra dörrar gillar inte att vara konsekventa alltför länge Flört. De är så olika våra två katter och Maxen bryr sig inte alls, kan också vara instängd och bortglömd och det är Charlie som "krafsar ut " honom…

MyTwiggs
0

Mina katter varken hojtar utanför eller gräver och krafsar på stängda dörrar, men jag har svårt att sova med löpande katt trots stängda dörrar faktiskt, däremot har jag märkt att om jag somnar med TV:n på, vilket jag är bra på, så kan jag sova ostört utan att vakna av löpande honor. Då är liksom ljudligheterna konstanta och det man får stå ut med är väldigt konstiga drömmar som innefattar det som sägs på tv Flört

www.mytwiggs.com