God morgon 9/5
God morgon på er. Det blev en lång arbetsnatt. Nu ska jag sova. Tyvärr har jag inte varit här inne så mycket som jag skulle vilja. Mycket på arbetet med bland annat tjänsteresa.
God morgon! För min del blir det en sväng upp till ateljén för lite målning och Rickard ska fortsätta med nya kattungehagen. Model har en vecka kvar på dräktigheten och i eftermiddag ska vi leverera en kisse till örebro som ska vidare till stockholm 
Massa katt blir det idag!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Trött, trött, trött! Vill bara sova bort hela dagen. Har dock sovit en hel del i natt men det hjälper inte. Känner mig bakis på något vis.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Ruggigt och kallt väder.Känner mest för att lägga mig i sängen och dra något gammalt över mig.
Stolt ägare till tre La permer

Morgon!
Jag är nyss hemkommen från ridskolan, har ridit dressyrclearround och nu är jag totalt slut i kroppen efter kattutställning igår och ridning idag..
60% lyckades jag skrapa ihop och är supernöjd, sist fick jag pinsamma 49% för samma dommare… haha..
Nu ska jag ta det lugnt och lyssna på Junos "vackra" sång, hon sjunger opera idag! ;)

God dag!
I dag har jaf förberett lunch för hela veckan, efter dagens lunch skall jag ut i trädgården, solen skiner och vinden har mojnat och vridit, det kändes skönt då jag alldeles nyss var ute med hunden.
Ha en bra dag!
God eftermidag.Åter en dag på trevlig konferens och färdiglagad god mat
I morgon börjar det vanliga harvandet igen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora