S*Curls 'n Claws B Sweet kull 13 veckor gamla

underbart fina! grattis till en jättefin kull!!!

Vilka sötingar…
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
Den där Beastly ser ut att bli en riktig snygging <3<3<3 Sedan är jag ju fortfarnade lite kär i Beyond Sweet. Du måste vara stolt över dina vackra kattungar!!
*** Qui vivrqa verra ***

For et fint kull
Lykke til på lørdag!
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Lycka till.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Jösses! Jag njuter i fulla drag! Denna kull har jag verkligen älskat att få följa och jag får såna vedervärdiga ha-begär var gång jag ser Beastly. Om han plötsligt försvinner - leta inte här 
Lycka till på utställningen! Jag känner på mig att det blir en storslam!
Vem stannar?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tack så mycket allihop! De är verkligen helt underbara.
No 10 Jodå, lite stolt är jag allt. = )
No 13 Kul att du gillat showen! :p Hmm, jag tror att det finns fler som skulle ta en sväng upp till dig och leta om han försvann, inte bara jag. :p Beastlys öde avgörs under helgen.
Trots att jag fullkomligt älskar höggradig vitfläck och inte är särskilt förtjust i solida paddor så blir det svartpaddan som stannar, men jag hade mycket kval innan jag till slut bestämde mig. Och nej kvalen var inte på grund av färgen. = )
Storslam vet jag inte, klart jag hoppas att det går bra men efter vad jag hört blir det stenhård konkurrens åtminstone i någon av de individuella bedömningarna.

De är superfina, jag är helt kär i Beastly, han har en så underbart rynkigt bekymrad uppsyn. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
# 14 Hihi! Lycka till och dela med dig av resultaten sen!
Paddan ser verkligen bra ut också!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Lycka till på utställningen! Hon är fin lilla hjärtat, riktigt riktigt fin. Och jag kan också tänka mig att kattnappa Beastly så försvinner han fler ställen du bör leta på 

dom är helt underbara! Vi syns imorgon, jag kommer dit med min tös också! Vet du om det är många cornishar anmälda? :)

Tack så mycket allihop! = )
No 17 Humppff! Jag får hålla i den lilla besten hör jag.
No 18, vad kul, då ses vi! = )
Jag vet inte hur många cornishar som är anmälda. Känner till en till i klass 12, grupp 4. Blir stentuff konkurrens från den lilla tjejen för min lilla vitfläckspadda. Sen vet jag två honor i klass 9 som kommer. Och så en kastrathona i grupp 4. De har ju gjort ett bra jobb med att dela upp cornisharna på olika domare så vi får hoppas det blir ett bra gäng. = )
Jag kommer med Korall och Doris ägare kommer med henne och X-iv. Jag ser fram emot att få träffa Doris igen och se hur hon har vuxit. Sen ser jag jättemycket fram emot att få gosa med min "plast-kull" eller vad man nu ska kalla dem ;) har ju haft förmånen att få vara med när de föddes och deras första levnadsvecka och har varit och hälsat på en sväng för några veckor sedan. De har säkert vuxit massvis och på foton har jag minsann sett att det börjar krulla sig här och var.
Det börjar bli pirrigt nu ;)

No 20 Ja just det ja, Doris kompis skulle ju komma med också. Hade glömt henne. 
Ha ha, Plastkull… ja så kan man ju kalla dom… eller som jag brukar säga, de är ju VÅRA bebisar! Ska bli så kul att ses igen!
#21 Ja men så är det ju för mig också med min förra kull, att de ju är dina också. Det blir ju så när man är med när de föds 
Ja det ska det, synd att det bara blev en snabbvisit på annan ort den här gången, men vi får planera nått framöver.
Lycka till alla, på utställningen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Nu är jag nyfiken! Hur har det gått idag??

Bebbarna blev BIS kull och jag kan säga att dom var otroligt fina allihop! :D
För mig gick det helt ok. Jag fick mitt cert men är helt förvirrad över bedömningen… Inte bara jag idag som var "upprörd" över den dommaren..
Fattar fortfarande noll vad som hände eftersom hon pratade tyska blandat med engelska och det hade något att göra med fel på bedömningssedeln, färg och sen ville hon kolla på Junos stamtavla mitt i bedömningen…?! Arg var hon också… haha..
Som tur var kunde May hjälpa mig att tolka!
Och förutom en svinkall hall och att brandlarmet gick var det väll helt okej ;)
Har du övriga CRX resultat?

No 26 X-iv blev Nom! Enda cornish i panel. = )

Ja precis som No 25 skriver kom jag hem med en BIS-kull i bagaget. Superkul! De fick alla sina EX1:or med superfina bedömningar och Beyond Sweet blev även BIV. En mycket trevlig dag med gamla och nya vänner, oerhört vackra katter (snacka om att det var tuff konkurrens i klass 12!).
Tråkigt tycker jag att det var att det blev sånt strul med Junos bedömning. Hoppas att du kommer över det och tar nya tag! Hon var lite svår att förstå den domaren. = (
Vad glad jag blir.Min lilla X-iv.

Ja det var kul! Grattis! = )

EC S*Jazz-Annas Devetina fickCAP vet jag och så blev hon bästa seniorhona i hård konkurrens 
GRATTIS till superfina kullen!!! 

No 31, Ja det glömde jag, förlåt! Japp, superhård konkurrens var det! Roligt!
Tack så mycket! = )
Korall tog sitt första cert
men att förstå denna domaren var mycket svårt. Vi var nog alla lika förvirrade allihop som hade henne, men en supertrevlig dag var det :) Doris fick jättefin bedömning av Lone Lund men slogs av fina Axioms Spader Dam.
Grattis till nom på X-iv.. Inte illa till panel med så tuff konkurans.

Jag pratade lite med Lone lund när vi hade gemensam rökpaus och när hon hörde vilken dommare jag hade haft sa hon bara: " Glöm det, glöm det…"
Så jag antar att det inte är ovanligt att hon strular om saker ;) Så nu skrattar jag mest åt det hela.
#35 Ja det är nog så man får se det. Och Juno är en sån fin liten dam oavsett hur domaren strular!
#26 Stort grattis till NOMkatten.
Grattis alla andra också.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora