Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 454 ggr
MyTwiggs
0

Morrn Morrn 7 maj!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

FREDAG! Nu är det sluuut på veckan det är dags för fredags - lööööööööööp! Flört Kisi säger "Kisse kisse kisiiiii Mjaaaaaooooouuuuu"

Jag härdar ut! Det kommer inte att pågå länge till!

Ha en fin dag och vila öronen, ni som kan Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

Härligt med fredag igen.Hoppas på en lugn och vilsam helg.Har inget inbokat.Mannen ska jobba i hamnen men själv ska jag göra inte nått.

Stolt ägare till tre La permer

zoolatri
0

God morgon!

Twiggie, då var det tråkigt att du inte fått sova ut de senaste nätterna för nu lär det bli svårare;)

Jag har en rörmokare här som kopplar ut några element, sedan ska det målas och tapetseras!

Eine
0

God förmiddag.Ha det gott denna fredag.Här är också löööööp men jag är så van så ljudet stör mig inte så mycket längre.Värre om de börjar urinmarkeraSkrikandesblää

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Salmissra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det fredagsmyyyyys!

Juno sjunger också vackra sånger men inte fullt så ljudligt än ;)

Jag har vart och ridit förmiddagspass på min underbara stora häst mandel.. Blir en dressyrclearround på söndag så nu börjar man bli lite nervös! Fick byta till ponnystigläder, han är 178 i mankhöjd och jag 153 cm över havet… Ingen bra kombination i längden men skam den som ger sig!

Ska nog packa utställningsväskan här i eftermiddag också, det blir nog en tur imorgon för mig och Juno i alla fall, jag ska nog lyckas uppbringa lite krafter till en utställningsdag. Har en dommare som heter Berta Nemcová… Aldrig hört talas om innan.

Ha en bra helg!

Ps, hittade en jättegammal bild på mig och lille mandel :D Åh, så snuttig han är. Lika snäll som han är stor!

Eine
0

#4 han ser stor ut! Så fin!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Heaven1
0

Jättevacker och stor häst.. Påminner om den hästen jag en gång hade. Usch vad jag saknar honom nuGråter

AnnicaB
0

#4 - han är jättefin! Lycka till på både utställning och dressyrtävlingen.

*** Qui vivrqa verra ***