Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 654 ggr
Trollhassel
0

God morgon 6 Maj!

Sovit dåligt. Trött som få och vet inte hur jag ska orka med ett kolikbarn hela dagen! Gråter Just nu sover hon…det borde jag också göra men jag kan inte. Typiskt! Min underbara lilla dotter, tycker så synd om henne!

Hoppas ni andra får en fin dag!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

aggeelin
0

ååå vilken härligt fin dag,solen skiner Glad

#0 Tips, gå ut en promenad,det brukar kolikbarn tycka om… oj vad jag har promenerat mycket Glad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Trollhassel
0

#1 Ja, jag skulle gärna promenera dygnet runt om jag orkade. Försöker gå ett par timmar om dagen så hon slappnar av…men man orkar ju inte gå jämt och ständigt :( Tur att det är fint väder i alla fall.

Med Vänliga hälsningar

MonicaLagerquist
0

God förmiddag.

Solen skiner och om en stund ska jag ner till vårdcentralen och visa upp min arm.Vaknade tidigt i morse med huvudvärk och tog värktabletter utan att tänka mig för så just nu känns armen riktigt bra.Hade ju tänk att inte ta några piller före läkarbesöket men det hade jag ju glömt i morse.

Stolt ägare till tre La permer

aggeelin
0

#2 njo… det går att promenera väldigt mycket om alternativet är ett barn skriker och skriker, jag slet ut barnvagnen fort och mycket friskluft blev det

Trollhassel
0

#4 Ja, om det inte finns andra alternativ. Det är mer ansträngande att höra barnskrik när allt komer omkring :)

Med Vänliga hälsningar

Eine
0

#5 Din stackare.Har du ingen som kan lösa av dig!?Kram.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

aggeelin
0

#5 praktiskt att vi är på väg mot den ljusa årstiden…

Xenomorphs
0

Ja många mil med barnvagn blir det…och många soluppgångar har man sett. Min äldsta hade inte kolik men sov i 40-minuterspass och var vaken och rätt sur däremellan….

Hon sov 8 timmar i sträck ett par dagar innan hon fyllde år…hahahaha. Idag hade jag aldrig orkat. Då passade jag på att läsa in de naturvetenskapliga ämnena på komvux. Jag sov ju aldrig så det var lika bra att göra nått vettigt under alla vakna timmar.

-- Eternity is a very long time --

Trollhassel
0

#6 Nja, det blir mest jag. Ska fixa lite barnvakter nu. Pallar inte deta länge till. Sambon jobbar och är hemma ganska lite :(

#7 #8  Ja, det är skönt. Barnvagnspromenader i all ära men jag önskad att det var jag som låg där i vagnen ibland.

Med Vänliga hälsningar

Eine
0

#9 Då får väl mannen ta pappaledigt innnan du brakar ihop.Är han hemma på helgen så låt honom ta allt utom amningen.Och du kör med eget rum och öronproppar.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

Jag tycker så synd om både dig och julia! Åh vad jag önskar att jag kunde komma en stund varje dag och ta vagnen så du fick lite ro… Skit att det är så långt och dyrt att åka ofta Rynkar på näsan … och synd att man har ett jobb…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com