Alla hjärtans dag 14/2-07
God morgon på er. Fått ned tempen på barnen. Det är fantastiskt att se hur katterna är med dottern. De ligger och tröstar henne. Tack vare dem ligger hon stilla i sängen mesta tiden. Precis som att de fattar att hon ska ta det lugnt.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgaon alla hjärtan eller vad man nu säger denna dag. Har tittat ut och vill inte jobba - det snöar igen. Bäst och starta lite tidigare idag då det alltid händer något i trafiken här framför allt när det är nederbörd. Sköt er ni

Morrn morrn
Hoppas att din lilla stumpa börjar att må bättre. Hur gammal är hon?
På något konstigt vis så märker man inte på mina 2 gossar när de har 38 g feber. Om de får så leker de gärna, både högljutt och länge.
Men det är kanske typisk barn (eller mina barn). Man märker inte på mig heller att jag har hög feber, om jag inte säger någonting om att jag faktiskt inte mår något vidare.
Det är nog det som har gjort att jag tidigare aldrig var hemma vid feber, och en bidragande orsak till att jag bokstavligt talat brakade in i den där berömda väggen och senare utvecklade fibromyalgi.
Men nu mår jag bätter (5 år senare) Inget att leka med alltså

Jo!!!
Glömde att hälsa en glad alla hjärtans dag till er alla
God morgon och ha en fin dag i dag!Här är rätt mycket snö, men jag ska nog ta mig till posten iaf.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Hej på er alla! Trevlig alla hjärtans dag :) Min familj ligger också däckad, men jag är på benen och pysslar om dem med mineralvatten å allt vad dom vill ha. Här i Dorotea verkar vi har fått nåt elakt virus som ger sig på det mesta. Men jag tänker hålla mig frisk!!
Kram på er!

God kväll!! Hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag!
Själv har jag haft fullt upp på jobbet från 8-21, så nu är jag sliten! Tur att jag har trevliga arbetskamrater! Och min älskade sambo som jag trodde skulle spela innebandy till 23 idag, men som satt hemma och väntade på mig när jag kom hem! Synd bara att jag är så trött att jag snart somnar…
Men, jag ska inte klaga! Än så länge är jag frisk som en nötkärna, och jag hoppas att jag klarar mig från all skit som många av er andra verkar ha åkt på…
Krya på er allihopa, och ha en fortsatt trevlig kväll!!
God kväll. Idag lyckades jag "bada" på gatan. Halkade och ramlade rakt i en vattenpöl. Gud vad kallt det var. Sov gott sedan allihopa.