Barnlås på lägenheten
Nu börjar Herman och Ivar bli lite för sluga. Som många andra katter uppskattar de att dricka vatten ur kranen på toaletten. Brukar ju sätta på lite vatten när de satt sig i handfatet och tydligt visar vad de vill.
När jag nu satt i soffan så hörde jag att kranen gick i gång där inne, och visst satt de båda där och drack…
Men…det KAN varit en tillfällighet också…

Haha. Smarta kissar! Mina försöker att öppna dörren ut. Som tur är, med misslyckat reslutat. :)
De kan nog lära sig att dra på vattnet om man har en kran som öppnas genom att man lyfter handtaget, men kanske inte en kran med skruv
Men vem vet… jag har undrat när Kisi ska lära sig att poppa popcorn, hon är också smart och hon bara äääälskar popcorn 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jag tror inte att det var en tillfällighet :) Händiga små kissar!
*** Qui vivrqa verra ***

De kan om de vill.Listiga små missar.
Jag har haft en katt som fixade att låsa upp badrummet från insidan med hjälp av vredet på dörren.
Stolt ägare till tre La permer

Hihi, ja de är duktiga en del. Min ena kisse öppnar dörrar om man inte låser dem.
I min drömvärld skulle Lilla grå lära sig dammsuga, hon älskar dammsugarn men ännu har hon tyvärr inte kommit på hur man använder den, hm….

5# Vilken tur du har som inte har en katt som är rädd för dammsugaren. Min Vinga blir helt förkrossad när hon ser att jag öppnar städskrubben och hör hur slangen skrapar till innan jag fått ut dammsugaren från skåpet. Då rusar hon i panik, var som helst bort från den. Helst upp på garderoben i hallen där vi har en stor back med ett täcke. Där kan hon försvinna (hon syns inte) och dit kommer inte dammsugaren. Skulle hon se dammsugaren stå tyst på golvet så tittar hon på den och springer därifrån i panik. :/

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilka roliga historier! :-D Jo, de är väl inte helt bakom flötet antar jag. Och detta fick jag bekräftat nyligen då det återigen var action i badrummet, fast nu var det inte bara vattnet som var intressant, som vanligt ligger vår förbrukning av toapapper lite över medel…
#7 toapapper… vi har fått skaffa en korg med lock för att ha toapapper och tidningar i för det är någon liten Charlie som gillar at strimla papper…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet