Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningsresultat
Läst 597 ggr
MonicaLagerquist
0

LIRAK 1-2 maj

Det gick så bra och jag är så nöjd.

på lördagen tog Q sin IC titel och Stella fick sitt HP.Det körde ihop sig med mina katter bedömningar men Anne-Gro som skulle titta på Stella var så snäll så hon fixade hennes bedömning mitt i Devom bedömningen.

Min lilla halvnakna Colina charmade domaren och alla andra och fick sin 1.

På söndagen så tog Q sitt första cert i klass fem utan problem och var även tillbaka när nomet skulle tas ut men hon fick inget nom men jag är så glad för Q tyckte att det var skoj och visade upp sig på domarbodert.

Stella fick sitt HP och Karl P gillade henne väldigt mycket.Sen skulle Colina ochså upp till honom och jag trodde att han skulle tycka bättre om den andra La Permen men han gillade faktiskt Colina bättre.

TACK UK för en mycket trevlig och välorganiserad resa.Det där vill vi göra om.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

Kära Monica!!Så goda nyheterKyss och jag är mycket glad för din skull!Gratulerar till alltet!Nästa gång(om det blir någon fler gång) det blir UK-resa har jag förmodligen German Rexar i karriären och kanhända också en och annan Cornish..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Wiveka]
0

Grattis Monica!!

Pus-
0

Gratulerer!

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

lockar
0

Grattis

LinusCRX
0

Grattis! Vad kul att det gick så bra!

Spotless
0

Grattis igen Monica och tack för en trevlig resa! 

För mina katter gick det bra, även om det kunde gått ännu bättre. Glad Ulv fick sina CAGCIB båda dagarna som jag hoppats, Utter lyckades bara med att erövra ett… han fick sitt CAGCIB på lördagen (domare: Anne Veland) men inte på söndagen (domare: Anne-Gro Edström) då han fick spö av en liten fin kille… plåster på såren var dock att domaren på lördagen valde Utter före samma konkurent. You win some and you loose some… Flört

Lille David lyckades med att bli NOM och ta sig till panel både lördag och söndag :) på lördagen tog han sin IC-titel. Beda blev Ex1 men fick ej sitt cert i klass 3 på lördagen (domare: Anne-Gro Edström), på söndagen (domare: Anne Veland) fick hon certet utan problem och blev även NOM! :)

Att resa själv med fyra katter (ja, inte helt själv i och med att jag åkte med UK och deras bussresa, som för övrigt var helbra anordnad) gick förvånansvärt smidigt och jag skulle ärligt talat inte tveka att göra om det. :)

Tack UK för en mycket trevlig resa!

MonicaLagerquist
0

Ja visst var det en trevlig och smidig resa.Den hopps vi kommer att gå i repris.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

#6 Grattis till det som ändå gick jättebra,och lycka till med de cert som dina fina katter inte erövrade denna gången.Det går alltid fler tåg(bussar Skrattande)

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

Nog ska det blir fler Norge-resor! Skrattande Grattis till er båda och vad roligt att resan blev lyckad!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex