Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 942 ggr
AlexH
0

NU är det tomt...

JA så har alla pojkarna flyttat till sina nya hem.. Det är tomt och Kyra undrade nog vart alla tog vägen.. Tur så har vi underbara Meda kvar.

Avathar kommer heta Cesar och Aragorn kommer heta Alfonso till vardags och har tagit den långa resan till Gotland igår kväll.

Astaldo kommer få heta Christopher - Stoffe och bor i Årsta och lilla Athelas hade de inte bestämt än vad de skulle kalla honom, han har flyttat till Södertälje :)

Astaldo får jag träffa igen på SNRFs utställning i maj Tungan ute och troligtvis så får jag träffa Avathar och Aragorn på SNRFs utställning i Tierp i oktober, så det ska bli jättekul!

Trodde inte det skulle vara så jobbit att låta bäsarna flytta.. men nu vet jag.. då känns det extra bra att man fått så bra kontakt med alla köparna!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Pus-
0

Kan tenke meg det føles tomt når alle småttingene er borte. Men tenk hvor glade de er alle som har fått et nytt familiemedlem. Kan tenke meg det er gøy å følge de videre!

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

lockar
0

Det känns alltid tomt när kattungarna har flyttat. Men det känns bra när man känner att dom får bra hem.

EvaG
0

Förstår att det måste kännas tomt.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

Jo det känns alltid som ett stort lufthål! Även 3 av mina flyttade i fredags och jag har bara 2 kvar,visst är det skillnad!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora