God morgon 30 April!
En dag av vansinniga svenska traditioner. Jag berättade om alla våra vansinniga påhitt för en av mina amerikanska väninnor igår och djäklar vad hon flinade! Hahaha! Vi tänder fortfarande häxbålet varje år och senare på sommaren dansar vi runt kring en blomsterklädd fallossymbol och sjunger små grodorna små grodorna är lustiga att se! Hahaha!
Jag undrar vilka som är lustigast att se, små grodorna eller svenskarna! Hahaha!
Ha en trevlig dag, mycket vin och njut av häxbålet, men skippa häxan, let my mother go free! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon
Mitt i packningen och fixandet önskar jag er en trevlig valborg.
Stolt ägare till tre La permer
Ska snart packa det sista innan det bär väg västerut… det regnar ute så det är iaf bra resväder…
Ha en trevlig Valborg men klä er vamt!!! och ni i norr får nog räkna med snö enligt radion igår kväll..
Här är det läkarbesök som gäller. Det blir en nykter fyllehelg. Trevlig valborg och sköt om er

Det bär av ut till landet och valborgsfirandet. Julia ska få åka buss för första gången. Hoppas hon sover gott som hon gör i bilen.
Ha en trevlig valborg, allihop!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God morgon.
Här blir det lugnt Valborgsfirande med grillning hemma hos vänner. Morgondagen blir det förberedelser inför söndagens dressyrtävling. Ut och åka transport, vilket hästen inte uppskattar speciellt mycket….
*** Qui vivrqa verra ***
här väntar vi in Avathar och Aragorn nya familj från gotland! sedan har alla pojkarna flyttat hemmifrån! det blir tomt!! men det är tre underbara familjer så jag är glad att allt gått så bra!
Vi firar Walpurgia *, katterna och jag,om ingen kommer och hämtar upp mig
Det är inte bara i Sverige man firar,utan på många ställen i världen.Vill dock inte resa för långt för då är det väl röken från bålen som hindrar överflygningar…
*The "witches' sabbath" Walpurgis Night occurs on the eve of her day, which coincides with May Day.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God dag allihopa!
Har precis visat lägenheten för nya hyresgästen, skickat in veckans skolarbete och ska snart traska ner till djuraffären och handla litegrann.
Blev häromdagen utnämnd till samordnare för min arbetsgrupp.. Tjoho vad det är livat! :D
Fick även Lunas obduktionssvar igår och det är skönt att veta det inte är något som kunde smitta till Juno, utan bara en redig otur, så nu kan man gå vidare och minnas det goda från min älskade nakenfis.
Ha en bra dag!

Ha en trevlig valborg