Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 2290 ggr
RacerDonnans
0

Storsjökatten Östersund 1-2maj!

Hej där!

Nyfiken på om många bekanta härifrån anmält dit, har fått förvarning om att det "luktar" forumträff denna gång med många forumister ;).

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MyTwiggs
0

Jamen vi kommer minsann! Skrattande

Zoo och kisi hänger med!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Dragonrebell
0

Jag kommer dit medSkrattande. Har i alla fall anmält kissarna.

Dolleminas
0

Jag har kastat med Z, med andra forumister eftersom jag tyvärr jobbar, vi kan ju köra forumträff i Ö-vik med ;)

RacerDonnans
0

#3 Trist att du inte kan komma själv.
#1 Du verkar få stå ut med mig rejält den helgen Flört.
Jag kommer med så få som 8 katter denna gång Glad.
#2 Som jag fattat det kom alla med som anmält sig denna gång, skönt att slippa solla bort några i år.

kissan78
0

Jag kommer dit också är det tänkt, har med mig BabyBelle och min kommande lilla stjärna Bolly

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

MyTwiggs
0

# 5 Grupp 2-tjejer? Kyss

www.mytwiggs.com

kissan78
0

#6 Japp det stämmer! Så vi fixar oss en biv bara du o jag ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

RacerDonnans
0

Blir en BIV grupp5 på lördagen i alla fall för då har jag en extra. Samt en BIV kastrat G1 båda står jag och Dragonrebell för sen hoppas vi såklart på fler "bonuskatter" till kampen, men vi vet att det blir i alla fall. Om jag valt att ställa mamma Irma i mer än avelsklass hade jag haft en egen BIV på G1 fertil, men eftersom jag inte haft henne på utställning tidigare själv så vill jag ge henne lite "luft". Kom förresten på att jag har fler än 8 med mig :). Har 10 på lördagen och 9 på söndagen om inget oförutsett sker. Ställer inte alla ungarna enskilt tyvärr utan på lördagen har jag fem ungar med och fyra får enskild bedömning (vilket jag ångrar nu annars hade jag haft en BIV bland ungarna samt att det är kul för köparna att få en enskild bedömning, det kostar ju bara 100kr extra och en BIV hade ju varit kul, nu får jag hoppas på fler i G1 fertil samt att de små skall slå dem i BIVen också). Lilla blå blir bara i kull.

Dolleminas
0

Om jag inte är helt ute och cyklar kan det bli en BIV i grupp 4 med, om jag nu får min Z dit….

MyTwiggs
0

# 7 Skrattande

www.mytwiggs.com

cherish
0

Vi kommer med två killar, en med päls och en utan. ;) Nädå, lite finns juh men inte är det mycket inte … :P Grupp 2 och grupp 8 går de i. Ato som skulle vara med fick tandinfektion och fick åka till vetten och dra ut mjölktänder som matte inte noterat var kvar …. Skäms Honom får ni bara se på bild …..

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

MyTwiggs
0

Vi kommer eventuellt… just nu hänger det löst…. Obestämd

www.mytwiggs.com

Dolleminas
0

Min lilla Z blir dit med… jag kör henne dit själv, hoppas det blir många glada som kommeer!!!

RacerDonnans
0

#13 Kul!!
Då träffas vi alltså?
Glad

Dolleminas
0

Japp!!! Så nu ska småtrollen synas i sömmarna Flört, ska bli så kul att äntligen råkas igen… för nu var det ett tag sen Glad

Natali
0

Jag kommer ju så klart. Med en vit prins, och en i gr.7. Tyvärr har ju båda lyckats fälla ut sig, så det lår ju inte gå något vidare. Men certen borde de ta i alla fall.

Ska bli så roligt att ses, hoppas bara nu alla kan komma!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MonicaLagerquist
0

Lycka till alla som ska ställa.

Stolt ägare till tre La permer

RacerDonnans
0

#17 Tack!
Nu har nedräkningen börjat. Imorgon skall en hel hög burar kläs eftersom jag skall sitta i försekreteriatet (förutom ställa 10st katter, varför skall man riskera att slöa till).

MyTwiggs
0

Lycka till! Av olika tråkiga orsaker blir vi hemma Rynkar på näsan Vi kommer nästa gång!

www.mytwiggs.com

Dolleminas
0

#19 så synd, men som sagt vi syns kanske framöver iaf Obestämd

Har även hört att det blir lite fler som inte kan komma… (så lätt med att glömma vacc.datum) Skrikandes

Dragonrebell
0

#18 Ingela. Du är inte klok!Skrattande Fast….det borde jag väl veta vid det här laget? Hoppas bara att jag orkar. Har däckat i feberRynkar på näsan.