God morgon 13/2-07
God morgon. Själv har jag sovit sporadiskt för nu har även lillflickan blivit hostig och febrig. Blir inga längre promenader med hunden idag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon. Hoppas dina barn snart är friska igen, Gittan. Själv ska jag snart ute i kylan för en ny arbetsdag. Det är bara tisdag och jag önskar redan att det vore fredag. Sköt er nu
God morgon. Satt uppe länge i natt och funderade på att man visar ett program i teve som går stick i stäv med verkligheten - kattprogrammet i går kväll. Och om några veckor visas ett program som troligen är precis tvärtom programmet om hemlösa katter. Ha det bra nu allihopa. Jo Gittan se till så dina barn snart är friska igen.
God morgon! Det blir att vara hemma från jobbet idag med. Dessa eländiga bihålor vill ju aldrig bli bra! Det blir nog en slappardag med katterna hoppas jag!
Hoppas barnen kryar på sig snart Gittan!
Ha en bra dag!

Och jag är superförkyld med hosta,snuva och feber..Så jag ska ligga och tycka synd om mig själv idag..
Gittan L ,,hoppas din lillflicka blir bättre snart..

Sitter hemma i ett gråmulet Göteborg med ett nyopererat barn, så här blir de inte jobb utanför hemmet, men desto mer o passa opp killen med glass i stora lass som doktorn sa igår ….
#2. Kan inte annat än hålla med dig ang. de olika skildringar de antagligen blir på de två olika tv programmen. Det igår och det kommande om de hemlösa. Tänk att de kan finnas så olika syn på saker o ting. Alla tordes väl veta i dagens såpass upplysta samhälle att de som sas om att katter klara sig själv på tv igår inte stämmer med verkligheten, för de kommer ju mest troligt nästa program om de hemlösa att påvisa.