kattpromenader
**Var ute med min Aska idag (för första gången i snön) :)
Hon brukar gå på promenad med mig på baksidan lägenheten men vi har inte varit ute på länge.. så vi går ut genom lägenhetsdörren och jag bär henne.
Hon blir jätte sur och vill inte bli buren, så ja tänkte "nää.. vill hon inte gå ut med mig längre" men jag släppte ner henne och hon sprang självsäkert mot ytterporten som att hon minsann kunde själv :)
Vi var inte ute så länge,(hon sa till när det var nog) men det var kul att se att hon fortfarande uppkattar det
Lite svårt med rexar nu när det är kallt, (jag har inte gått ute med drake på vintern..) men, hur många är det som går ut med sina missar?**
Jag har inte ens kommit på tanken att ta med mina på "vinterpromenader". De vill ju knappt gå ut på balkongen nu när det är så kallt, och då är den ändå inglasad!
Men det är trevligt att du tar ut dina, har de kläder på sig? Hur länge är du ute med dem?

Jag har ju nyligen skaffat Mistie, och har precis köpt en sele till henne. Tror inte att jag kommer ta med henne ut förrän det är varmare.
Mina tidigare katter var jag ute med ibland. Men de var såna fegisar, så det var inte kul varken för mig eller för dem…

Näädå, aska är ju halvskogis så jag tvivlar på att hon behöver kläder :)
rexen tar jag inte med mig nu när det är kallt
På sommaren kan vi ta med oss vatten och vara ute i någon timme eller så, men nu blev det inte ens 10 min..
F´låt… jag uppfattade att det var Cornish Rexar du pratade om… 

det är nog jag som tror att alla vet vem aska är :P haha
Jag har en huskatt och en Cornish Rex. Gissa vem som gärna går ut i koppel nu av dem. Inte är det Cornish Rexen i alla fall.
Min Sally älskar att ta sig en liten tur runt huset eller titt på kattaltanen varje dag, hon blir inte ute länge men villgärna vädra sina lockar.
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Min balkong är vårt snölandskap, jag skottar inte..Dörren åker upp ett par ggr/dag och ut rusar Howie min CRXhanne, och Ayla min GRXhona. De andra ser fisförnäma och förskräckta ut och sätter sig långt ifrån galningarna som går ut på det vita!!Det blir mina kissars promenad..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora