God morgon 2007-02-12
God morgon! Idag firar vi sonens födelsedag här hemma! Han fyller 6 år idag! Grattis min stora pojke!
Annars kan jag berätta att det varit TRÅNGT i sängen inatt… Jissa och Doris under täcket och Findus har legat på min mage, behöver jag säga att jag är lite stel i ryggen?
Ha en bra dag!
Hälsa och gratta sonen, från rextant på forum. Och var glad att katterna lät dig ligga kvar.
Men du är varm så det är säkert anledningen…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis till Lullans son. Själv har man en sjuk åttaåring hemma som inte vill förstå att han ska ta det lugnt med sin höga feber. Och då fick lillasyster vara hemma också, men hon har fullt upp med att busa med katterna och de är med på noterna.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Gokväll får jag väl säga då! :)
Grattis till sonen Lullan! Vi har nog lite jämnåriga grabbar då, min fyllde 6 år i nov (den yngsta killen alltså). Visst ÄR det härligt med en varm, silkeslen och krullig kamin i sängen!?? Jag bara älskar när Phoebe komme roch kryper ner under min haka under täcket och sen sträcker ut sig längs mig …. åh jag skulle kunna kurra av njutning!!! :) Jag är nämligen såååå himla frusen! *fniss*
Gittan: Hoppas sonen tog det lite lugnt idag och vilade lite och att lillasyster inte retade ihjäl honom! ;)
Själv har jag jobbat efter sjuk dotter förra veckan och jag hoppas få fortsätta jobba men varje dag är en utmaning så här i förkylningstider! ;)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

God kväll!!
Idag har varit min värsta dag på jobbet hittills! Vi är 4 tjejer som jobbar som butikskommunikatörer på 7 butiker. Jag och en tjej till skulle förbereda 3 av dessa för lansering av ett nytt märke på bara 3 dagar (vilket är på tok för lite tid). Nu är de två andra sjuka, så helt plötsligt ska vi hinna med 7 butiker på 3 dagar!! Imorgon blir det jobb från 8 till tidigast 21. Och nu känner jag att min rygg börjar värka… Inte meningen att klaga, men det är ju tyvärr så när sjukdomarna cirkulerar.
Lullan, hälsa din son grattis på födelsedagen!!
Ni andra som har sjuka barn, eller är sjuka själva, krya på er!
Övriga: ha en bra kväll, och njut av att vara friska!!
Ojdå La_Joz, det låter som du snart behöver en vecka ledigt för att bara ta hand om dig själv och få koppla av!

Jag ska bara jobba halva dagen på torsdag, och sen tänker jag faktiskt vara ledig hela fredagen också. Det kan jag behöva…
Jag sa till min chef att jag var värd att vara ledig en hel vecka efter det här, men hon sa att hon inte skulle klara sig utan mig. Och det har hon ju rätt i… Skönt att känna sig behövd!
(Bara man inte jobbar ihjäl sig)