Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 512 ggr
MonicaLagerquist
0

God Förmiddag 23/4

Hej och hå!
Efter en timmes mobiltelefoni hit och dit så har vi nu fast telefon igen.Tänk så tyst det varit de två dygnen då vi inte haft fast telefon.Tur att jag ringde för telia hade inte gjort något för att vi skulle få tillbaka vår telefon.

Nu ska vi in till stan och jag ska köpa tyg.Grönt och grått står på beställningen.Hopas att ni alla har en trevlig och solig fredag.

Stolt ägare till tre La permer

AnneAlva
0

Goddag,

Det är lite körigt just nu, det är katter till höger och katter till vänster och katter som flyger ut genom öronen på mig. Mååånga kattrelaterade saker på agendan och inte alla är blommor och sol. Har tagit på mig den tveksamma uppgiften att försöka hjälpa till att hitta ett nytt hem åt två perserkatter, 11 och 12 år gamla, vars matte är väldigt sjuk och inte har så långt kvar. Till det kommer planerandet och ordnandet av två utställningar, tappra försök att hitta inte en utan två passande B-blodshanar med olika stamtavlor för parningar i vår/sommar och mer klubbarbete än jag orkar tänka på.

De få stunder jag har för mig själv spenderar jag i ett zombieliknande tillstånd framför mitt älskade playstation2. Jag riktar ett stort tack till alla högre makter för de tekniska framstegen som låter mig koppla ifrån medvetandet en stund då och då!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lindavictoria
0

Har fredagslycka i kroppen! Solen skiner och livet känns behagligt. Jag har precis fått rätt trots att min handledare inte trodde att det stod till på det sättet och det känns rätt ok, jag är inte helt ute och cyklar i alla fall.

Vill ha en helg ute i det fria och aktiviteter och det ser att att kunna bli så. Nice!

Ha en skön fredag allesamman och en fortsatt trevlig helg!

PS. TS; grönt tyg är väldigt fint, är förtjust i mina nya gröna gardiner på kontoret. Tror kanske inte att det blir gardiner av ditt gröna tyg men i alla fall…

MyTwiggs
0

J*vlar!!!!!

Jag tappade min nya mobil i diskvattnet!

Ha en bra dag och tyck om er själva mer än jag tycker om mig själv! Skrikandes

… men det är faktiskt FREDAG!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

Godmiddag denna glada fredag.

Livet går framåt i små ryck känns det som.Jag har så mycket att vara tacksam förSkrattande

Ha en trevlig fredag och sköt om er och krama katterna.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

#4 Härligt att det gick bra ute på Ultuna.

Jag hittade mitt gråa fleestyg så nu ska jag ut och sy för fulla muggar(så slipper jag fredagsstäda)

Eine
0

#5 Jättefint!!Det låter lovande att du hittade grått också!Vi träffas den 29 först och främst,eller hurFlörtGladjag är så nyfiken på Lillgrisen..

MonicaLagerquist
0

Japp.Lillgrisen är anmäld både lördag och söndag.La Permerna kommer bara den 29.

Eine
0

#7 Jag och en nära vän ska pussa på dina fina silkesknyten,sådetså!(om vi får, vi har inte knallrött läppstift…ObestämdFlört)

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Colina får ni pussa med rött läppstift men Arcona och Cissi får ni låta bli att puss på om ni har läppsitft.

AlexH
0

Godkväll! är nu installerad i Vårgårda inför helgens utställning ! trevligt värdshus jag bor på med trådlöst internet, Så jag kan nå den "riktiga världen"Tungan ute

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Fancy
0

Ser fram emot att träffa lillgrisen.Skrattande

samt att få kela med dina La Permer, men du får nog räkna in

dina katter när jag åkerFlört

Eine
0

#8 Gud så söta de är!!!Kyss

#11SkrattandeCool

MonicaLagerquist
0

Lycka till imorgon.Hoppas att resan ner gick bra.

Eine
0

#10 Njut av lite hotellvistelse,och drick ett litet glas rött för den goda s(m)akens skull..Glad

AlexH
0

# 13 och 14 :) ett par glas rött, och en Irish coffee senare : jättegod mat, trevligt sällskap, och stor laddning inför imorgon! återkommer om resultat under helgen! *kram*

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

#15 Allt mysigt är dig väl unnat!Kyss