Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 431 ggr
MyTwiggs
0

Morrn! 22 April idag!

Jösses vilket trist Aprilväder! Här är det snö i massor och det fortsätter att vräka ner Skrikandes

Snacka om att vår värld har ballat ur en aning just nu…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

God Morgon Allting är vitt vitt vitt och vi har fortfarande ingen telefon.Visst är livet underbart!

Stolt ägare till tre La permer

Avots
0

God morgon!

Även här är det snö!

Brasan tänd, katterna ligger och kurar på badrummets värmegolv.

Är det februari eller aprilObestämd

Jag skall till Gävle i dag, där är det visst ännu mer snö, vilken tur att jag varit olaglig och har kvar dubbdäckenFlört

Trots vädret Ha en bra dag även i dag!

Eine
0

God morgon ! Inte kom jag iväg till Bryssel igår,djla skit.trots slask är det ändå en ny dag med nya möjligheter.I morgon ska jag träffa Jens H.på Ultuna och hoppas förstås att allt går bra.

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Jag har lovat att hålla tummarna imorgon när ni är hos Jens.

Trist att du inte kom iväg till Bryssel.

Eine
0

#4 Jo jag vet,och tack igen.

Jo det blev en liten missräkning .Och kattan går kvar här och väntar med mig..

Leffe
0

Nu ska jag iväg göra spirometri. Sedan ska jag ringa kardiologen. Nu kanske det kommer att hända saker - äntligen

Sköt om er

Eine
0

#6 Lycka till, även om jag tycker det har hänt mycket med dig redan.Men det kanske blir mer positivt nu!

AnnicaB
0

Här i väst är det superfint soligt väder. I går kväll kom snön även här. Men den var helt borta redan sent på kvällen. Frost har det varit i natt. Men nu är det i alla fall strålande väder, om än inte så varmt.

Trött är bara förnamnet, kände för att krypa ner till katterna i sängen igen. Finns inget så retfullt som loja sömniga katter i sängen när man själv är uppe med tuppen… men, men jobbet kallade…

#6 stort lycka till hos doktorn!

*** Qui vivrqa verra ***

AlexH
0

I stockholm snöar det också, men det är så pass vamt att när det når marken blir det till vatten.

Packar för fullt för FHK's utst i göteborg i helgen, vi är många i bilen så det gäller att packa lätt.. hur det nu går med packning för mig och 6 katter! hm.. kan ju säga att jag har minst saker med till mig av oss..Kyss Håll tummarna för oss!

Det ska bli så spännande och se vad det blir för bedömning! Vi har en fantastisk domarkår inom WCF, 4 av de 5 utländska domarna kommer trots all Kaos, de sa att de självklart bilar upp från Europa för att kunna döma under helgen, Bara en Domare var tvungen att tacka nej för hon hade allt för långt att köra (Ungern) - Inte skulle lite aska stoppa dem! Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

#9 Lycka till.Ja man får vara glad om man får med sig mer än rena underkläder,deodorant och tandborste ..

WCF-domare,hurra för dem!Vi får hoppas att Fife-domare är lika flexibla(vilket jag tror)!

MonicaLagerquist
0

Lycka til.Hoppas att snöovädret ger med sig så att ni får torra och fina vägar att åka på.

Trollhassel
0

Jag har skruvat ihop en Babysitter som Julia fått av sin morfar. Hon ska få inviga den när hon vaknat.

Har fikat med Twiggie och min far. Det var trevligt, men vädret hade gärna fått vara bättre. Fryser fortfarande.

Hoppas ni får en fin dag trots ovädret!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler