God dag 21 April!
God dagens!
Mörkt och grått idag, och det är tur det för jag kan i alla fall inte gå ut. Har varit dundersjuk i flera dagar och äter pencillin nu.
Hoppas ni andra får en strålande dag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

GRRRRR
Vill ni träffa en arg Monica så skynda hit.
Av misstag beställde jag Telia telefoni bredband.Paketet kom i fredags och igår hämtade vi ute det.Det visar sig att det inte fungerar hemma hos oss. På pappren från telia står att man har 14 dagar på sig att reklamera från det att man fått paketet.Jag hade räknat 14 dagar från det att jag beställde så min slutdag låg nu på fredag.Jag skulle ringa till telia och kolla hur jag avbeställde osv.DÅ HAR TELIA redan stängt av vår telefon.
Nu har vi ju mobil men det har ju inte alla.Jo det skulle gå att avboka och telefon skulle vi få inom 48 timmar.Jag skulle bara scanna av lite blanketter skriva ut och skicka med.Måste man ha dator scanner och skrivare för att ha telefon?
Nu är Monica ARG,upprörd och sur.
Nu ska jag ta lite kaffe och en chokladbit och försöka lugna ner mina upprörda nerver.
Stolt ägare till tre La permer

#2 Åh, så förtjusande!
Kissemissar med sinne för estetik!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Tur att man har kissar så att man kan lugna ner sig när något händer. Riktigt fin myshög
#1 men va fn…Bättre med indianernas röksignaler än T?Förstår att du är fly förbaskad.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#1 stackars Monica - förstår din frustruation… skulle varit vansinnig själv.