Björkstakatten 17-18 april
Har inte sett några siffror för rasindelningar än, men kan ju ställa frågan här, hur många härifrån får vi äran att se på Björkstakattens utställning 17-18 april??
Och, är du sugen på att komma vet jag att det finns platser kvar på söndagen, och troligtvis även ett fåtal på lördagen. *komsi komsi*
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Jag kommer! Har två cornishflickor båda dagarna och en sphynx på söndagen. Så det finns ff platser kvar?! Är anmälningstiden förlängd eller är det bara så att man får "kasta med" en katt så länge det finns nån plats kvar?
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Tja du #1 skulle förbarma dig över en åt mig…
Korrigerar mig själv lite, fick precis info om att vi faktiskt har en fullbokad utställning! 
// David

Vi kommer med ett gäng. Denna gången kommer vi med fyrbentingar både med och utan päls!

Vi finns där båda dagarna. =)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Jag kommer med hela högen… ska ställa 2 men fick ta med den tredje eftersom de ska vara i dubbelbur och inte tar mer plats.
Ställer båda dagarna:
S*Magic Paw's Ebony ShiningStar (f 33) Kastrat
&
S*Magic Paw's Endless StarChild (d 33) Fertil
Och som sällskap följer mormor: S*Härskarringens Idril (a) Kastrat
Tänkte även kolla om någon hyr ut plats i sitt hem eller liknande, samt om någon reser mellan Piteå och Umeå.
Jag vet nämligen inte vars jag ska bo samt att jag inte vet om min sambo kan följa och då köra eller inte.
Kontakta mig på min mail: christine@magicpaws.se eller telefon 070-3503282
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
#6. Jag har faktiskt två lägenheter hela april, håller på att flytta (flyttar ur denna i slutet på mars) och de nya tillträder inte förrän början på maj), men iofs, hur skoj är det att sova i en helt tom lägenhet? 
Scandic annars, Scandic Teg ligger rätt nära utställningslokalen. Finns en rabattkod så du bor lite billigare på Scandic om du väljer det alternativet. PM:a mig så får du avtalskoden.
// David
Jag och Elmer kommer 
// David
Är det ingen som kommer åka till Umeå som kommer passera Piteå eller liknande? Behöver troligtvis åka med någon, jag och tre katter i två burar. Någon?
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Vill påminna om att alla katter som blir BIS på utställningen ska fotograferas så dom som vinner ska ta med sig katten och gå förbi fotorummet efter att priset har hämtats. :)
Snart dags :-)
För dig som inte vill släpa på sand så kommer en av våra företagsutdtällare (Supercat) att sälja små påsar sand alldeles lagom till utställningslådan för endast 20 kr.
// David
#12 Bra info.Men har ni inte hittat någon som vill sponsra utställarna med sand annars?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Håller tummarna för att domarna kommer fram.
Stolt ägare till tre La permer
#14jag också, annars blir det till att cykla
långt…

Jag kommer på lördag men enbart som besökare. Ser fram emot att träffa er som ställer och alla era fina katter.

Jag kommer ju. Men Motorini, Bure och lilla nakenfisen Blid.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Resultatlistorna finns redan på vår hemsida, www.bjorkstakatten.nu 
Eine - har du sådana kontakter? PM:a mig gärna så vet jag vem jag ska gå på inför nästa år…
// David

Snabbt jobbat!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#18 Så gärna,jag har jobbat med utställning i många år,men slutat nu.Tips har jag i massor!