Schlager?
Gick nu rätt låtar vidare till final ikväll?
Svar: JAAA! The Ark är helt underbara och Marie Lindberg sjöng så vackert så jag mösrös…. 
Jag tyckte om 2, 6 och 8
Vilka var nr 6…. *tänka tänka* Var det Lustans Lakejer? 
6-an Jessica Andersson
Lullan1 : nej det var Jessica Andersson som var 6:an.
LeffeD : håller med dig precis!!
Ja, det var det såklart! Hon hade en bra låt, med fart i.

Jättefin låt av Marie Lindberg….men jag tror inte den platsar längre fram, tror nog hellre att The Ark lyckas bättre!!
Tyckte bäst om Marie Lindbergs låt, men den kommer inte att räcka till i Globen.
Marie Lindberg har ju på sätt och vis slagit igenom ändå, även om det inte kommer bli vinst i Globen. Hennes låt kommer nog att bli stor ändå!
blä jag känner mig utanför, tittade ju inte på det programmet.Får väl kika på finalen..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Men Eine då! Vad har du pysslat med? 
The Arks låt var bra. De är bra bara man slipper se dem. Tyckte om Jessica Anderssons låt och den här gången hade hon ju kläder på sig också.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Jag gillade när Kristian Luuk tog på sig Jessicas kläder sen förra året! Min 6-årige son satt i soffan och asgarvade åt "farbrorn med tjejkläderna"! 

Jag vet faktiskt inte om rätt låt vann… Hela familjen var samlad hemma hos min bror, och precis när det var Jessica Anderssons tura att sjunga skulle vi äta. Så jag tror att vi missade de bästa bidragen. Hade velat höra The Ark, men jag får väl klara mig!
Men som ni säger, Marie Lindbergs låt var bra, men har en ballad någonsin haft en chans i eurovision?
Jag pysslade, ja med vad..? Minns faktiskt inte.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
balladen kommer inte räcka till, den är liksom inget man förknippar med slager, men den var fin! Ser fram mot nästa vecka!
Ja, nästa vecka skulle väl Nanne vara med? Hon är så härlig tycker jag!