Inte en cornish men... nu är jag inte kattlös
Idag kom den här pojken hem till mig för att stanna :-)
Och nej, han är inte ovanligt pälslös utan precis så pälslös som han borde vara.
4 år gammal, och något av det tryggaste och socialaste jag träffat, ligger han redan spinnande på min höft och gnäller bara lite lite om att det är besvärligt att flytta. Grannkatten fick dagens chock innan jag hann stoppa Alonso från att rusa fram och hälsa under dagens undersökning av innergården. Han är galet spontan och med oerhörd energi. Och saknaden efter mina döda är lite lite lättare när jag tvingas skratta åt hans tokigheter.
Så, även om han inte är en cornish vill jag dela lite mer glädjande nyheter från mitt håll. Och nej, jag planerar inte att vara cornishlös alltför länge till… hon kommer.

Va roligt att du fått en nakenfis att gosa med. Livet blir lättare om man har en kisse vid sin sida, eller ännu hellre två! Lycka till. 
GRATTIS!
Underbar katt, underbar ras, underbar nyhet!
Vad heter han på söndagarna? 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Grattis. Söt kisse

Grattis! Jag hörde ju hur han spann när vi pratade i tele igår. Vilken motor! Han verkar helt underbar. <3

Grattis till en fin kille! Han verkar vara en härlig individ, stackars grannkatten. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis till nykatten.Skönt att du inte behöver vara kattlös nu.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis till nytillskottet.

Tack :-) Han är verkligen en på miljonen… Liten för att vara pojk, och minimal i jämförelse med Tamlin som vägde 4,5kg när han var i bra kondition, men oerhört söt och charmen är det inget fel på (har just sovit hela natten under täcket)
#2 På söndagarna heter han Naked Ones Professor Kawashima (försök säga det 10 gånger i rad) och kommer närmast från Kuzamkura's här nere. Har varit ute för omplacering senaste året men rätt ägare har inte dykt upp tidigare vilket jag är tacksam för… (men det kändes som att godkännas för adoption eller så när jag var medveten om att andra fått nej). Omplacerades för sin stora människokärleks skull, för att inte behöva konkurrera med ett helt katteri. I Alonsos ögon är katter bra och människor bättre.
Varmt lycka till!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vad härligt att läsa att en ny fyrbent kompis har flyttat in. Grattis till Alonso, ni kommer nog att vara bra för varandra 

Grattis! Verkar vara en urmysig kille
Å vad roligt att han kommit! Jag hoppas att jag ska kunna ta en tur och hälsa på er vid tillfälle. Det är ju inte helt illa att få gosa med en nakenfis och kunna se varann i ögonen när vi pratar ;)

Gratulerer med ny katt! Artig rase og toppers katt 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Vad kul grattis.
Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

Grattis, nakenfisar verkar urgoa!
Grattis till nakenfisen - de är underbara. Cornishar är pigga och framåt och nakenfisarna är ännu piggare. Vi har en som vi kallar för Rut som blivit lite av en storasysterför vår cornishkull.
-- Eternity is a very long time --

Grattis, låter som en helt underbar kille.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.